Stokke tripptrapp...

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Hvordan feste bøyle? Har de endret på stolene siden 2012? Trodde de endra på de før den tid?

Tenkte jeg skulle feste bøyle og rydd på stolen til lillemor i kveld. Samme bøyle og rygg jeg brukte på stolen kjøpt i 09 og 12.. Men det kan jeg ikke bruke da det ikke er hull til bøyle? Feil på stolen eller er de slik nå?

Har du bilde? Sikker på at du ikke har satt plata feil vei?

Har du bilde? Sikker på at du ikke har satt plata feil vei?

Er hull i selve plata de sitter på ja. Men ikke i siden på stolen.. Men har sett på stolene på Stokke sin side og der er det heller ikke hull.. Så da har de fornya seg etter 2012 da.. Sykt irriterende iom jeg har tatt vare på bøyle :p dyrt å kjøpe nytt så håper mellomsøster vil byttelåne stolen til lillesøster da..

trodde faktisk også det var feil i stolen, så jeg reiste opp på butikken og spurte :P (Jobber i barnehage og der har alle tripp trapper, også de nyeste hull i sidene. Men det er de altså ferdig med. Bøylen og ryggen festes sammen i de som ryggeplaten festen i. Så har du helt ny tripp trapp må du ha helt ny bøyle.. dette var visst for du også kan kjøpe med et playtray til de nyeste stolene som også festes i bøylen.. tror jeg.. vi har ikke det brettet, så jeg vet ikke..

trodde faktisk også det var feil i stolen, så jeg reiste opp på butikken og spurte :P (Jobber i barnehage og der har alle tripp trapper, også de nyeste hull i sidene. Men det er de altså ferdig med. Bøylen og ryggen festes sammen i de som ryggeplaten festen i. Så har du helt ny tripp trapp må du ha helt ny bøyle.. dette var visst for du også kan kjøpe med et playtray til de nyeste stolene som også festes i bøylen.. tror jeg.. vi har ikke det brettet, så jeg vet ikke..

Har helsigvis flere tripptrapp stoler i hus og alle barna har hver sin farge. Men de er snille og byttelåner med lillesøster :) har ikke brettet heller heldigvis kan jeg vel si nå :p

Back
Topp