Stokke tripptrapp stol

Juni86

Glad i forumet
Jeg tenkte å slippe å kjøpe en helt ny, men er det noen som vet når enden må være fra for å få brukt new born set til stokke på den?

Om du vil være heeelt sikker på at det passer så kjøp 04 og opp. Det er noen 2003 modeller som passer og men ikke alle. Har tenkt og gjøre det sjøl og :)

Jeg tenkte å slippe å kjøpe en helt ny, men er det noen som vet når enden må være fra for å få brukt new born set til stokke på den?
jeg spurte etter det på butikken og da sa hu dama at så lenge det var sånn bøy på stolryggen passa setet! De eldste stolene var visst helt rette bak !

jeg spurte etter det på butikken og da sa hu dama at så lenge det var sånn bøy på stolryggen passa setet! De eldste stolene var visst helt rette bak !

Jeg hadde en stol som var 20år gammel, og den hadde bøy bak på ryggen.
De to stolene jeg har nå, har også bøy. de er nok fra før 2004. (kjøpte de brukt i henholdsvis 2005 og 2006)

Jeg hadde en stol som var 20år gammel, og den hadde bøy bak på ryggen.
De to stolene jeg har nå, har også bøy. de er nok fra før 2004. (kjøpte de brukt i henholdsvis 2005 og 2006)

Ja det stemmer det, men de gamle har breiere ryggsøyle som gjør at newborn set ikke funker.

hvilke mål passen da? Vet du det?:)

Tripp Trapp® Newborn Set™ passer til Tripp Trapp® stoler produsert etter mai 2003. Barnestoler produsert etter denne datoen, har et serienummer trykt under ett av bena, som begynner på 3, 4 eller 5. Dersom serienummeret starter med 0, 1 eller 2, vil ikke Tripp Trapp® Newborn Set™ passe til stolen.
:)

Tripp Trapp® Newborn Set™ passer til Tripp Trapp® stoler produsert etter mai 2003. Barnestoler produsert etter denne datoen, har et serienummer trykt under ett av bena, som begynner på 3, 4 eller 5. Dersom serienummeret starter med 0, 1 eller 2, vil ikke Tripp Trapp® Newborn Set™ passe til stolen.

Greit å vite :)

Hmm da får jeg se da:) håper jeg finner noe nr, da stolen er malt:p

Hmm, min stol er også over 20 år gammel (fra jeg var liten) den er også denne bøyen på, så da regna jeg med det skulle passe, men det gjør det jo sikkert ikke da ! :/

Da fikk vi svaret der :D

Nå mangler serienummeret på mine da. Men jeg trenger heller ikke det setet til babyer.
Har to stk av de gamle bøylene jeg da. De fungerte utmerket her :)

Back
Topp