Stokke tripp trapp

Aldri hatt tripp trapp. Ikke sett behovet for det egentlig. Hadde vippestol som var helt flat i liggestilling, og en annen type stol ved bordet som han satt i fra han var ca 6 mnd. Før 6 mnd så lå han som regel på gulvet eller i vippestol mens vi spiste.

skulle heller hatt tripp trapp fra 1,5 år til nå, fordi vi ikke bruker «babystol» ved bordet, og vanlige stoler er litt lave, men vi klarer oss. Nå er han 3 år og ser ingen vits i å kjøpe det nå når han er så stor

Vi har en som snart fyller 12 som fortsatt sitter på sin tripp trapp så brukstiden på den er lang.

Absolutt ikke nødvendig, men kjekt å ha tenker jeg.
Hadde ikke brukt penger på det, men hadde helt klart brukt det om noen hadde kommi med no sånt i gave:p
Her ble det vippestolen oppå bordet

Ja. Det er den vi hadde og de lå i den relativt flatt når de var små. Men det var virkelig gull å få babyen opp i høyden når vi spiste.

Minstemor brukte vippestolen lite. Mest rett og slett fordi mannen bør arbeidsledig en mnd før hun ble født så vi var hjemme begge to når hun var lita. Derved tok han henne når jeg dusjet etc. Hun sov mye på magen til sin far, god kos.
Ja, jeg brukte baby seat i dåpen med minste, da satt han ved siden av meg akkurat mens jeg spiste :) veldig greit:happy:

Ja, jeg brukte baby seat i dåpen med minste, da satt han ved siden av meg akkurat mens jeg spiste :) veldig greit:happy:
Det hadde vi også med minste.

De to eldste satt i vippestol på bordet i dåpen, vi hadde det ikke hjemme altså og hadde derfor stort bord

Men å ha henne ved bordet var sosialt og greit for både henne og resten av familien hjemme

Har tre barn og hatt new born Seat til alle tre med ulikt resultat:

nr 1 nektet å sitte i det, elsker vippestol så han satt i den på gulvet.
Nr 2 satt i den under måltidet, men ville helst ligge på gulvet
Nr 3 stor trives i den

så min erfaring er at det kommer helt ann på babyen om det er et genialt kjøp eller helt bortkastet.

Back
Topp