Stokke tripp trapp stoler! Gamle vs nye

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi arvet en gammel tripp trapp til storebror som vi hadde tenkt å bruke til frøkna.Storebror vil helst sitte på vanlig stol.

Men vi ser nå at frøkna ikke liker å sitte i vippestolen på gulvet når vi spiser. Hun føler seg nok veldig utenfor.

Så vi har nå vurdert å få tak i sånn babyinnsats til stolen.

Men kan de innsatsene passe på de gamle stolene? Mener å ha hørt at det ikke passer?

Synes igrunnen det er ordentlig kjedelig siden vi har en fullt brukbar stol. Det blir jo fort mer enn 2500,- hvis vi skal kjøpe nytt, og det synes jeg er litt kjedelig når vi har en..

slenge meg på dette je oxo.... for je har oxo en gammel en 
syns det er kjempe dumt har dom endra den..... men det er vel slik de selger 

Vi har en gammal tripp-trapp stol, vi hadde en sån ny baby insats på den.. kanske ikke helt optimalt da den sperren som ska låsa fast insatsen runt den översta ryggstödspinnen ikke kunne låsas da ryggstödspinnen er tjockere på den gamle en den nye (dålig förklaring men men..) går att bruke, sitter relativt stadigt men låses ikke helt :)

vi har 2 av disse fra skeidar med forskjellige puter

den e veldig grei med den rignen foran (ekstra) for den kan du dra ut og innover slik at den passer til alle former på barna.. og stolen er super å sett vekk for du kan slå inn beina bak slik at den blir en lang tingest..

Ringte babyshop nå. De sier det ikke passer.. Men - hvis manber medlem, eller blir medlem i vib-klubbenber det 30 % på valgfri vare torsdag 25.10. Så da skal jeg tenke litt os snakke med samboer.. Men det babysetet tror jeg vi dropper, for det kan brukes bare opp til 6 mnd... Og da gidder jeg ikke betale 1000, for det.. Men så er det jo det plastsetet da, som gjør stolen mindre.. Men på den andre siden bygde vi bare rundt storebror med pledd sånn at han satt fint.. Får tenke litt..

Back
Topp