Stokke tripp trapp stol

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Har en gammel tripp trapp stol fra 90 tallet, noen som har forsøkt å sette et newborn sete på den eller funnet en løsning som fungerer?

Har en gammel tripp trapp stol fra 90 tallet, noen som har forsøkt å sette et newborn sete på den eller funnet en løsning som fungerer?
Det lurer jeg også på! Leste en plass at det newborn sete skulle passe til tripp trapp stoler som var fra 2003(?) eller nyere. Så litt kjedelig om det da ikke passer til stolen som jeg hadde da jeg var liten. [emoji849]

Det kan settes på, men klikker ikke på plass slik det skal gjøre (er noen røde felter som skal bli grønne for å indikere at det er riktig festet). Eventuelt kan man "hacke" stolen, men da må man sage i den.

Det kan settes på, men klikker ikke på plass slik det skal gjøre (er noen røde felter som skal bli grønne for å indikere at det er riktig festet). Eventuelt kan man "hacke" stolen, men da må man sage i den.

Er det fordi ryggbøylen er for tykk eller for lang? Vet du om babysettet kan fungere på gammel modell også eller? :)

Er det fordi ryggbøylen er for tykk eller for lang? Vet du om babysettet kan fungere på gammel modell også eller? :)

På stoler produsert etter mai 2003 er mellomrommet mellom de to bøylene i ryggen større enn på eldre stoler. Babysettet kan også fungere på gammel stol, men igjen, det må sages hakk i ryggbøylen.

http://files.idrift.no/gaute/tripptrapp/

Det må lages hakk i bøyle siden den er for brei. Pappa har gjort det på stolen de har der, så vi kan ta med newborn sete hvis vi skal dit [emoji4]

Back
Topp