Stokke tripp trapp stol på tilbud?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Er det noen av dere som har kommet over Stokke tripp trapp stol på tilbud? Hvis det er svært sjeldent det er salg på de, så kan jeg like gjerne kjøpe den inn til fullpris nå :)

Barnas hus skal ha babykveld i morgen med mange gode tilbud. Kanskje den kommer på salg der? Verdt å undersøke hvertfall :)

Stokke er nesten aldri på tilbud, jeg har prøvd å følge med og har aldri sett denne på salg. Vi endte med å kjøpe den til fullpris :)

Jeg har hatt på prisvarsling på prisjakt fra jeg fant ut at jeg var gravid, og har det fortsatt. I løpet av den tiden har det vært to tilbud. Det ene tilbudet var kun fysisk i butikken til A-møbler og det andre tilbudet var hos babble.no. Jeg fikk kjøpt den til 1319kr. Bedre enn ingenting, men kjøpte den samme stolen til 1090kr i november 2015, så jeg hadde jo håpet på et like bra tilbud.

Men om du ikke kommer over noen tilbud, så kan jeg i hvert fall tipse deg om at du kan få kjøpt den 100kr billigere hos babybanden ved å bruke rabattkoden handlekurv100 [emoji4]

Jeg har hatt på prisvarsling på prisjakt fra jeg fant ut at jeg var gravid, og har det fortsatt. I løpet av den tiden har det vært to tilbud. Det ene tilbudet var kun fysisk i butikken til A-møbler og det andre tilbudet var hos babble.no. Jeg fikk kjøpt den til 1319kr. Bedre enn ingenting, men kjøpte den samme stolen til 1090kr i november 2015, så jeg hadde jo håpet på et like bra tilbud.

Men om du ikke kommer over noen tilbud, så kan jeg i hvert fall tipse deg om at du kan få kjøpt den 100kr billigere hos babybanden ved å bruke rabattkoden handlekurv100 [emoji4]

Takk for tips, da blir det nok til at jeg bestiller hos babybanden så fremst det ikke overstiger andre nettbutikker mtp frakt :)

Takk for tips, da blir det nok til at jeg bestiller hos babybanden så fremst det ikke overstiger andre nettbutikker mtp frakt :)

Det er det som er så bra med babybanden: gratis frakt! [emoji4]

Jeg kjøpte den da den var på salg hos a-møbler, men vet at flere som bodde langt unna a-møbler brukte prismatch hos barnas hus - bare et lite tips om den skulle komme på tilbud et sted langt fra dere[emoji4]

Nå er der to utgående farger som blir solg ut på tilbud, om man ikke er kresen da ;)

Får denne brukt av storesøsteren min [emoji7][emoji7]

Kjøper både den og newborn-sete brukt :) Mange som selger det billig.

Jeg har nå kjøpt stolen brukt inkl. baby set og kjøpt newborn-setet brukt. Sparte mye på det, selv om jeg egentlig innerst inne kunne tenkt meg å kjøpe nytt :P

Back
Topp