Stokke tripp trapp på tilbud?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Vet dere om Stokke tripp trapp iblant pleier å være på tilbud? Vi må etter hvert gå til innkjøp av en til, men det trengs ikke med det første så dersom de iblant er på tilbud så venter jeg litt :)

Jeg prøvde å overvåke tripp trapp en periode for å finne tilbud, fant aldri et kjempe tilbud og de billigste kunne jeg ikke bestille på nett

Vi kjøpte vår på tilbud på barnas hus for ett par år siden. Men det var times-tilbud på en spesifikk farge (hvit, og det var den vi ville ha heldigvis :-) ), virker ikke som om de er på tilbud så veldig ofte.

Snakket med daglig leder på babyshop ved meg og hun sa at Stokke er blandt de som omtrent aldri er på tilbud... Hun får innimellom lov til å sette ned 10%, men det er ytterst sjelden...

Noen som vet om man kan bruke verdikupongen på kr 200 fra Babyshop i fysisk butikk på Stokke?

Billigste jeg har funnet stokke tripp trapp er hos Barnas Hus i desember når dem har unike tilbud hver dag fra 1-24 desember. Hadde dem til 999,- for noen år siden, men har ikke sett dem så billige siden da..

Jobber i barneutstyrs butikk. Og stokke sier dessverre at vi ikke får ha produktene deres på tilbud :/

Jobber i barneutstyrs butikk. Og stokke sier dessverre at vi ikke får ha produktene deres på tilbud :/
Det sier de hos oss også! Men vi får samlerabatt når vi kjøper mange produkter på en gang så vi skal kjøpe både vogn, bilsete, seng og alt samtidig [emoji14]

Synes de er på tilbud støtt jeg. Vi kjøpte vår på tilbud. :)
Det går an å kjøpe brukte også, og er det de gamle variantene, kjøper du bare et skyvelære og høvler/pusser ned bøylene i ryggen for å få satt på newbornsete. :)

Synes de er på tilbud støtt jeg. Vi kjøpte vår på tilbud. :)
Det går an å kjøpe brukte også, og er det de gamle variantene, kjøper du bare et skyvelære og høvler/pusser ned bøylene i ryggen for å få satt på newbornsete. :)
Hvor da? :)

Er så heldig at vi fortsatt har den originale fra jeg var liten :O Ble så glad for synes de er så dyre nå.

Back
Topp