Stokke Tripp trapp + nyfødt sete - salg?

Freia97

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Marsmagi 2025
Heihei!

Jeg vurderer å kjøpe Stokke Tripp trapp med nyfødt-setet. Jeg ser at Stokke har salg nå der man får med nyfødt-setet gratis.

Samtidig så vil jeg tro at denne stadig er på bedre tilbud, men jeg er jo verdens mest utålmodige sjel. Noen som har fått tak i den ny til en god pris? Såfall hvor og når var det?

Heihei!

Jeg vurderer å kjøpe Stokke Tripp trapp med nyfødt-setet. Jeg ser at Stokke har salg nå der man får med nyfødt-setet gratis.

Samtidig så vil jeg tro at denne stadig er på bedre tilbud, men jeg er jo verdens mest utålmodige sjel. Noen som har fått tak i den ny til en god pris? Såfall hvor og når var det?
Hvilken side er tilbudet på? Jeg fant tripp trapp til ca 2000 på babycare.no men det var uten newborn. Tripp trapp er sjelden på tilbud er min erfaring. Jeg kjøpte tripp trapp + newborn seat til ca 2800 nå nylig. Er det billigste jeg har sett på lenge

Jeg kjøpte newborn-sete brukt på finn. Betalte 350kr. Er jo veldig begrenset periode man bruker det, så tipper mye av det som blir solgt på finn er i veldig god stand :happy:

Snakket med en representant for Stokke på en messe i april, de har salg ut mai men ikke med nyfødt sete men sittedelen hos butikkene. Nyfødt sete var for et halvt år siden ca i butikk. Stokke som leverandør bestemmer når de skal ha disse tilbudene og det er et halvår mellom hver gang minst slik jeg forstod det. Butikkene har ikke lov å ha tripptrapp på tilbud uten godkjennelse fra Stokke selv sa han til meg. Vi kjøpte tripptrapp med sittedelen forrige uke og betalte kun for stolen 2.299,- :happy:

Hvilken side er tilbudet på? Jeg fant tripp trapp til ca 2000 på babycare.no men det var uten newborn. Tripp trapp er sjelden på tilbud er min erfaring. Jeg kjøpte tripp trapp + newborn seat til ca 2800 nå nylig. Er det billigste jeg har sett på lenge

Tilbudet ga ingen mening. Det var hos Stokke. Sto man fikk newborn seat gratis, men det stemte jo ikke. Jeg fant til 2800 for begge nå hos babycare. Barnas hus har jo prismatch, så vurderer å prismatche hos dem så slipper jeg å bestille.

Vi kjøpte tripp trapp stol brukt på finn, 2 stoler til 1500 totalt mener jeg det havnet på. Kjøpte newborn sete nytt, men det var fordi jeg ikke viste at man kan jo vaske selene og trekket!

Stolene er jo heller ikke pes å vaske sånn sett, eneste vi tenkte på va i forhold til årsmodell at den sittebøylesaken som de skal bruke senere må kunne passe. Men var ikke vanskelig å finne utav :)

Stokke er sjeldent på tilbud og tilbudene er ikke mer en 20%. Kjøpte stol brukt til 200 (ny modell), pusset og beiset den. Ble veldig fornøyd! :D Newbornsete kjøpte jeg nytt. Jobber i en butikk som selger Stokke produkter :)

Jeg la en Tripp trapp med babyset i handlekurven hos Babycare da den var på tilbud til 2299. Var litt treg med å gjennomføre kjøpet og fikk plutselig en rabattkode på 10 prosent ekstra tilsendt. Da kostet stol + babyset 2069, som jeg syns er en fin pris! Newborn Seat skal jeg kjøpe brukt, bor i Oslo og her kan man få de på Finn til 300. Til førstemann har vi hatt en gammel arvet Tripp trapp som ikke passet med newborn, men jeg ønsket meg det nå og han bruker fortsatt sin.

Jeg la en Tripp trapp med babyset i handlekurven hos Babycare da den var på tilbud til 2299. Var litt treg med å gjennomføre kjøpet og fikk plutselig en rabattkode på 10 prosent ekstra tilsendt. Da kostet stol + babyset 2069, som jeg syns er en fin pris! Newborn Seat skal jeg kjøpe brukt, bor i Oslo og her kan man få de på Finn til 300. Til førstemann har vi hatt en gammel arvet Tripp trapp som ikke passet med newborn, men jeg ønsket meg det nå og han bruker fortsatt sin.

Da var du veldig heldig! Når var dette? Nå koster det med 10% rabatt 2700kr på babycare.

Da var du veldig heldig! Når var dette? Nå koster det med 10% rabatt 2700kr på babycare.

Jeg bestilte i starten av mai, var logget inn på Babycare og la produktene i handlevogna, men gjennomførte ikke kjøpet. Mener det tok noen dager også fikk jeg mailen med «10% EKSTRA rabatt på ordren din!». Aner ikke om det er noe automatikk i hvordan disse ekstra rabattene sendes ut, men jeg ble iaf veldig glad :)

De har samme tilbud fortsatt ser det ut som, men med brettet koster pakka 2700. Jeg kjøpte uten det.

https://www.babycare.no/tripp-trapp...WgtbmLZdCg-GzSBtglgYzE-dmsJ5mCNgaAmEdEALw_wcB

Førstegangsfødende her: Hva bruker man en sånn Stokke nyfødt stol til egentlig?

Jeg har en Maxi Cosi vippestol til nyfødt (kori babysitter?) - vil den gjøre samme nytten om jeg har den på bordet?

Jeg har en Maxi Cosi vippestol til nyfødt (kori babysitter?) - vil den gjøre samme nytten om jeg har den på bordet?
Sannsynligvis, men jeg ville ikke hatt en vippestol på bordet selv da det hadde føltes mer utrygt.

En tripptrappstol vil man som regel ha bruk for i lang tid.
Babysete brukes i ca 6 måneder. Og man bruker den gjerne til å gi smaksprøver, etc.
Jeg putta ungen i den når jeg skulle lage mat eller andre ting på kjøkkenet. Så fikk babyen være med på det også.

Den vil nok gjøre samme nytten, men hadde ikke funket for oss å ha en svær vippestol oppå bordet mens vi spiser :p Bordet vårt er stort nok, men vil ikke ha den stående oppå der. Vi bruker nyfødtsetet når jeg holder på å lage mat eller andre ting på kjøkkenet, og babyen sitter der når vi spiser :)

Jeg har hatt det til 2 barn. Vært brukt kanskje 5 ganger totalt :hilarious:
Eldste var en rolig baby som enten sov eller satt på gulvet i vippestol og lekte mens vi spiste. Og den minste var en skriketroll som måtte bæres hele tiden, etterhvert kunne hun sitte litt i vippestol mens vi spiste om vi satt og vippet på den. Men babysetet til tripptrapp likte hun ikke. Har ikke gitt smaksprøver til mine, men ventet til 6 mnd og da har jeg gått for Babystyrt mattilvending/BLW så da har de sittet i tripptrapp med litt håndklær i stolen som støtte og spist.

Back
Topp