Stokke Tripp Trapp eller Stokke Clikk?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Noen som har tenkt så langt som på spisestol? :hilarious: De har Tripp Trapp på tilbud nå, også kom jeg plutselig over Click... Noen som har erfaringer med den?
 
Jeg tenkte på tripp trapp, men hvor er det den er på tilbud da? Den andre har jeg ikke erfaringer med, men den ser fin ut.
 
Tripp trapp! Uten tvil. Tripp trapp følger barnet fra nyfødt og tåler 150kg så den kan i teorien brukes som voksen også!
 
Tripp trapp har jo også et newborn-sete, men fra det jeg forstår etter å ha sett litt på Click så har den ikke det. Dvs at tripp trapp kan brukes fra fødsel, mens click først fra 6 mnd. Har selv tenkt å kjøpe tripp trapp :)
 
Elsker vår tripp trapp, synes click ser upraktisk ut med de beina som stikker så langt ut. Jeg hadde helt sikker snubla :confused:
 
Elsker vår tripp trapp, synes click ser upraktisk ut med de beina som stikker så langt ut. Jeg hadde helt sikker snubla :confused:
Kjenner flere som hadde Stokke steps som har bytta den ut med en tripp trapp nettopp fordi de snubla i de utstikkende beina til Steps hele tiden..! Steps er jo den mer eksklusive versjonen av Click
 
Kjenner flere som hadde Stokke steps som har bytta den ut med en tripp trapp nettopp fordi de snubla i de utstikkende beina til Steps hele tiden..! Steps er jo den mer eksklusive versjonen av Click
Ja akkurat! Forundrer meg ikke...
 
Noen som har tenkt så langt som på spisestol? :hilarious: De har Tripp Trapp på tilbud nå, også kom jeg plutselig over Click... Noen som har erfaringer med den?
Her har eldste tripp trapp og ikke ferdig på noen år, så blir nok en ny tripp trapp med new born set her :) Lurer også på hvor det var på tilbud da? :angelic:
 
Den er på tilbud på babycare.no med bøyle! 2198kr! Følger ikke med newborn-set da...
babybanden har også til 1899kr uten bøylen
 
Ingen tvil at det er Tripp Trapp som gjelder. Kan brukes fra nyfødt til du veier 150kg:)
Litt dyr men verdt pengene, vi fikk i gave til storesøster. Blir til den lille å:)
 
Genial tråd, greit å lese hvordan folk faktisk opplever utstyret. Blir tripp-trapp her, får newborn sete fra en venninne:)
Vi kjøpte tripp trapp i eik når vi kjøpte, litt dyrere med en finere finish synes vi. Naboen har vanlig bøk til sin jevnaldrende gutt, synes vår ser finere ut etter 2,5 års bruk enn deres gjør. De har hvit da, vet ikke om det har noe å si. Kan også være tilfeldig såklart, men vi kommer til å kjøpe eik igjen til babyen :happy:
 
Vi kjøpte tripp trapp i eik når vi kjøpte, litt dyrere med en finere finish synes vi. Naboen har vanlig bøk til sin jevnaldrende gutt, synes vår ser finere ut etter 2,5 års bruk enn deres gjør. De har hvit da, vet ikke om det har noe å si. Kan også være tilfeldig såklart, men vi kommer til å kjøpe eik igjen til babyen :happy:
Hvis jeg sparer masse penger på vogn, så kan jeg vek bruke litt ekstra på stol. Har eike-bord på kjøkken, så det vil jo passe fint sammen:love7 de har baby-butikk i bodø som er svær, håper de har godt utvalg også.
 
Hvis jeg sparer masse penger på vogn, så kan jeg vek bruke litt ekstra på stol. Har eike-bord på kjøkken, så det vil jo passe fint sammen:love7 de har baby-butikk i bodø som er svær, håper de har godt utvalg også.
Ja det er verdt å kikke på :happy: som sagt, kan være tilfeldig, men vi er veldig fornøyde med kvaliteten! Tror vi ønsker oss bidrag til den i «fødselsgave» hvis besteforeldre lurer på hva vi ønsker oss ;)
 
Har stokke tripp trapp til storesøster og fikk ny tripp trapp i julegave til babyen. Har hørt veldig mange som forbanner seg over bena til steps (og click) fordi de er som feller :hilarious:
 
Tripp trapp. Fra fødsel til voksen.

Vår eldste er 11,5 år og sirter fortsatt på tripp trapp ved spisebordet. Har byttet om plass på platene på stolen når de ble større sånn at de får god støtte til knærne, og på denne låten sitter de høyt nok ved bordet og har støtte til o beina. Jepp. Tripp trapp varer lenge. Den eldste stolen vår er nok 35 år gammel eller noe sånn. Den var min
 
Hvis jeg sparer masse penger på vogn, så kan jeg vek bruke litt ekstra på stol. Har eike-bord på kjøkken, så det vil jo passe fint sammen:love7 de har baby-butikk i bodø som er svær, håper de har godt utvalg også.

Er ofte en del veldig fint brukte på finn også, hvis man starter tidlig kan en jo være heldig å få akkurat den fargen man ønsker og :happy:
 
Back
Topp