Stokke Trailz

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vet den er gått ut av produksjon. Må jeg kjøpe brukt da? Eller vet dere om de selger den fysisk i noen butikker STAVANGER/ SANDNES OMRÅDE (ikke nettsalg) :)
 
Jeg ville ha tatt kontakt med Babyshop og Barnas Hus som begge solgte denne før, og høre om de fortsatt har noen, eller evt kan få tilsendt fra butikker andre steder i landet. Jeg har en Stokke Trailz fra forrige barn, og fink nylig bestilt nye hjul til vognen gjennom Barnas Hus på Forus. De tok direkte kontakt med Stokke. Vurderer å selge min da☺️
 
Jeg ville ha tatt kontakt med Babyshop og Barnas Hus som begge solgte denne før, og høre om de fortsatt har noen, eller evt kan få tilsendt fra butikker andre steder i landet. Jeg har en Stokke Trailz fra forrige barn, og fink nylig bestilt nye hjul til vognen gjennom Barnas Hus på Forus. De tok direkte kontakt med Stokke. Vurderer å selge min da☺️


Takk for svar. Skal ta en tur innom dem ☺️
Gi lyd om du finner ut du skal selge så kan jeg se på den
 
Det ligger en del på finn.no, men prisene er svært variable. Tror nok det er liten sjangse for å få ny, den ble solgt ut billigere når den gikk ut i følge prisjakt og mange har nok gjort ett kupp der :)

Men følger du med på finn.no kan du absolutt gjøre ett kupp! Jeg er så heldig å få min gratis fra min kusine, hun kjøpte ny for 6 år siden, brukt til ett barn og oppbevart fint hele veien, så minimalt med slitasje på den og jeg er veldig glad for det! Er noen kroner spart :)
 
Nei , har kun vært å kikket litt på babyshop på Tvedt senteret på andre vogner.
 
Back
Topp