Stokke trailz

Bkno9702072

Betatt av forumet
Dere som har erfaring med denne, hvordan er den på grus/vinter? Vet at crusi ikke var no tess på grusvei og uten dempere så ikke behagelig for bebis. Men er trailz mye forbedret? Det står jo at den er laget for nordisk forhold:)

Følger denne! Det er stokke trailz jeg har mest lyst på til nå, men jeg skal gå mye på grusvei så er greit å vite :)

Følger også denne, veldig lyst på Stokke trailz, men må gå en del turer med hunden, ofte på grus :)

Helt grei... Syns ikke det var praktisk med de to hjulene foran som fikk problemer hvis det var huller i veien eller mye løs grus... Så ble Babyjogger city Elite på oss

Trailz er VELDIG mye forbedra der! :) de jeg har snakka med som har den vogna sier den er fantastisk både på grus og snø, at den er som de andre vognene med lufthjul :)

Vi har bare grusvei her vi bor, så jeg kommer til å bruke den mye på grus.. Og etter det jeg har hørt, sett og lest så tror jeg den vogna kommer til å passe godt for mitt bruk også :)

Trailz er VELDIG mye forbedra der! :) de jeg har snakka med som har den vogna sier den er fantastisk både på grus og snø, at den er som de andre vognene med lufthjul :)

Vi har bare grusvei her vi bor, så jeg kommer til å bruke den mye på grus.. Og etter det jeg har hørt, sett og lest så tror jeg den vogna kommer til å passe godt for mitt bruk også :)
Er det jeg har hørt at de skal være sinnsykt mye forbedra! Har så lyst på denne vogna, men blir litt fraråda fra familie, men det er jo fordi de eldre modellene ikke var gode på dette. Hørt at 2015 modellen skal være myyyye bedre:)

Er det jeg har hørt at de skal være sinnsykt mye forbedra! Har så lyst på denne vogna, men blir litt fraråda fra familie, men det er jo fordi de eldre modellene ikke var gode på dette. Hørt at 2015 modellen skal være myyyye bedre:)
Det stemmer at de eldre modellene ikke er i nærheten av det samme, men jeg har hørt bare positive ting fra folk som har den vogna så jeg er helt sikker på at det er vogna jeg vil ha :) luftdekk er jo i tillegg mye mer behagelig og tar mer av "støtene" enn f.eks hjulene til crusi..

Back
Topp