Stokke trailz

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen der ute som har erfaring med denne vognen som kan fortelle meg litt om den ? Positivt / negativt / brukstid etc

Følger denne ☺️ Har nettopp kjøpt den selv, men har ikke termin før i november så får ikke testet den før da :-)

Jeg har trailz :) ikke hatt den så lenge. 2-3 mnd. Elsker den! Kjempe god å trille. Mini sitter som en konge i den ;) Jeg hadde Crusi når klumpen var liten. Bytter til emmaljunga når han var 6 mnd. Angret som en hund! Stokke er så mye lettere ift klikk systemet på alt. Også synes jeg den er mye finere ;)

Ikke hatt den så lenge men den er hvertfall super å trille, både på hardt og ujevnt dekke:)

Rop ut hvis dere kommer over et kanontilbud på den! Jeg skulle gjerne hatt en slik vogn men 10 000 er litt vel mye :p

Lurer også hvordan den er. Skal ha i november å er spent på hvordan den er på vinterføre :)

Har den til småen som kom i februar og er veldig fornøyd!
Den eneste ulempen må være det at siden bagdelen er ganske stor, tar den opp en god del av bagasjerommet. Ellers har jeg vært på tur på grussti med en og annen trerot i dag og terrenget var 0 problem for vognen. Har akkurat byttet til sportsdelen, så kan ikke si så mye om den. Vi kommer ikke til å ha sportsdelen som sovevogn i bhg, syntes den ikke virker lun nok til det.

Dere som har Trailz, hvordan har dere festet stellevesken?

Back
Topp