Stokke Trailz?

1+1

....
Noen erfaringer med denne?

Vi brukte BRIO Happy med førstemann og var fornøyd med den, men savnet demping og god comfort for barnet. I tillegg valgte vi et understell med små, svingbare hjul foran. Vil absolutt ha fire hjul med sving foran, men store slik at den kan brukes i all slags vær (termin i februar). Vil gjerne at bagen skal være romslig. Dette er kriterier ved en evt. ny vogn. Andre tips?

Last edited:
Hva med å se på emmaljunga super nitro air?
Ellers er brio smile en veldig fin vogn.

Ville også sjekket en Emmaljunga. Enten Super Nitro eller Edge med Duo S-understell. =)
Trailz blir for meg litt for små hjul =)

Syns rett og slett Emmaljonga blir for jålete for meg, er ikke så glad i de vognene utseendemessig. Men takk for tips :)

Vi har stokke crusi. stor god bag, veldig fornøyde. Litt puslete understell men trailz er vel nettopp oppgraderingen på det.

Kjempefornøyd! Bagen er romslig og understellet fungerer på alle forskjellige underlag. Bonus for lett vekt, høyden, bevegelig håndtak og god plass i handlekurven (10 kg).

Den vogna er så fin! Prøver på nr 2 nå og har ingen vogn med bag. Så håper jeg får med mannen på å kjøpe denne da;)

• Liker
Reactions: 1+1
Denne ønsker jeg med også! Liker at den er høy :)

• Liker
Reactions: 1+1
Vi har kjøpte denne her og vi gleder oss mye til å trille den søndag/mandag for førstegang

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1438420024.667503.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1438420024.667503.jpg
    109 KB · Visninger: 18
Back
Topp