Stokke Trailz

Jeg venter bare på understellet. Veldig fornøyd med resten hvertfall:) Gleder meg til å få understellet og sette det på, og prøve-trille en tur:)

Jeg valgte å bestille den Trailz-pakka fra Babybanden, og de har allerede sendt den fra lageret. Det gikk jo råfort! Regner med den kommer frem på mandag... Så rart at ikke dere har fått understellet ennå :S

Jeg valgte å bestille den Trailz-pakka fra Babybanden, og de har allerede sendt den fra lageret. Det gikk jo råfort! Regner med den kommer frem på mandag... Så rart at ikke dere har fått understellet ennå :S
Jeg bestilte før den kom tilbake på markedet igjen, og gjennom noen andre kanaler. Derfor jeg har måttet vente litt, men den skal være rett rundt hjørnet nå:)

Når bestilte du? Vi kjøpte på barnas hus i desember, så jeg er passe lei kan du si..

Vi bestilte på barnas hus i desember, men valgte å hente den i april da det ikke er nødvendig å ha den i hus før :) satser på at understellet er i orden da og at vi slipper å vente! Trodde det skulle være klart i starten av februar?! :S kjedelig at ikke den har kommet enda!
Gleder meg vertfall til å ta den i bruk :D

Vi bestilte på barnas hus i desember, men valgte å hente den i april da det ikke er nødvendig å ha den i hus før :) satser på at understellet er i orden da og at vi slipper å vente! Trodde det skulle være klart i starten av februar?! :S kjedelig at ikke den har kommet enda!
Gleder meg vertfall til å ta den i bruk :D
De er satt i produksjon igjen nå i januar/februar. De som har levert inn sine har blitt prioritert, og nå begynner de å sende ut til de nye bestillingne. I alle fall slik jeg har forstått det.

Når bestilte du? Vi kjøpte på barnas hus i desember, så jeg er passe lei kan du si..
Jeg bestilte fredag ettermiddag. Den er allerede sendt, og når jeg trykker på sporingslinken står det at den forventes levert til tirsdag. Hvis det stemmer, så synes jeg det er veldig bra! Har bestilt derfra for en ukes tid siden også, og pakken kom veldig fort :)

Sniker fra Mars :) Har fått min i posten nå - bestilte vognen i desember så kanskje derfor jeg fikk det nye understellet så fort.

Men vognen virker utrolig bra!! Lett å trille, gode, store luftdekk! Veeldig høy! Kjempeenkel å slå sammen og sette opp. God og lun bag, diiger handlekurv som er lett tilgjengelig. Utrolig enkel å manøvrere!
Ja, alt i alt - SÅ fornøyd! En fryd for øyet og en drøm på alle andre måter! Eneste minus - tar stor plass i min lille gang, men det er SÅ verdt det!

Gled dere! :D

Fikk vognen i går. Kjennes veldig bra ut! Gleder meg til å skulle ut og trille nå. Men var overrasket over hvor stor den er. Er nok ikke den smidigste vognen å ha med på handletur...

Sniker fra juli :) føles den veldig høy? Jeg er 165 og ble plutselig usikker.. Vet at håndtaket kan stilles men kan en gjøre det med høyden?

Back
Topp