Stokke Trailz og vognpose

Linnie

Flørter med forumet
Dere som har kjøpt Stokke Trailz, hvilken vognpose har dere valgt? Hun i butikken mente at Urban kom til å bli stor i sportsdel og at en ren dunpose var bedre, siden den formes enklere.. Men så finnes det jo hundre ulike da.. :p

Urban er jo en av de minste posene? Hmm.. :) i allefall bagdelen. Hadde nok lagt mer vekt på at posen passer i bagdelen enn sportsdelen, urban er 85cm (den easygrow jeg har f.eks er 98cm). De minste trenger at det er plass til bena i bagen (blir ikke det hvis posen krøller seg for mye i bagen og posen er for lang), for det er da de kan holde seg varme og de trenger det mest :D jeg har ikke Stokke, men ville bare komme med et innspill

Urban er jo en av de minste posene? Hmm.. :) i allefall bagdelen. Hadde nok lagt mer vekt på at posen passer i bagdelen enn sportsdelen, urban er 85cm (den easygrow jeg har f.eks er 98cm). De minste trenger at det er plass til bena i bagen (blir ikke det hvis posen krøller seg for mye i bagen og posen er for lang), for det er da de kan holde seg varme og de trenger det mest :D jeg har ikke Stokke, men ville bare komme med et innspill
Ikke meningen å kuppe tråden.
Men hvis kje forsto deg rett så er det bedre med lang pose enn kort. Fordi lang pose kan jeg krølle sammen i enden hvis bag delen er litt kortere enn posen? For har kjøpt easygrow pose:) men den var veldig lang, så den krøller seg i enden av baggen:)

Ikke meningen å kuppe tråden.
Men hvis kje forsto deg rett så er det bedre med lang pose enn kort. Fordi lang pose kan jeg krølle sammen i enden hvis bag delen er litt kortere enn posen? For har kjøpt easygrow pose:) men den var veldig lang, så den krøller seg i enden av baggen:)
Nei, mente omvendt, at hvis den krøller seg for mye så blir det liten plass på innsiden av posen til bena til babyen :) men jeg hadde easygrow i en 79cm lang bag (emmaljunga) og det gikk greit altså! :)

Jeg tror kanskje at jeg også kommer til å gå for easygrow. Gjør vel ingenting at den krøller seg litt i bunnen :) baggen til stokkevogna er ganske stor så! Easygrow Hood heter den kanskje :)

Jeg har trailz og det var god plass til easygrow nature. :)

Back
Topp