Stokke trailz og bilstol

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det noen her som har stokke trailz og vet hvilke bilstoler som passer til adapteret? Har de fleste bilstoler ca samme vognfeste? Jeg fant en liste på stokke sine sider, men jeg syns det er litt rart at enkelte stoler ikke står på lista da andre vogner har de samme stolene på liste + flere.

Vurderer besafe, maxi cosi eller britax stol, men sistnevnte står ikke på lista :meh:

Kan ikke svare deg på om britax passer, men jeg har cybex cloud-z og den passer på adapteren til min Stokke trailz!

Vi har BeSafe som passer uten adapter på Trailz. Kjøpte det på BarnasHus https://www.barnashus.no/stokke/izi-go-modular-x1-by-besafe-black?gclid=CjwKCAjwkaSaBhA4EiwALBgQaN5HmoQjsUiy8QCu-zpPWfZEveSalde5019j0MhqY88FLLrdrJVKEhoCD0oQAvD_BwE

Vi har BeSafe som passer uten adapter på Trailz. Kjøpte det på BarnasHus https://www.barnashus.no/stokke/izi-go-modular-x1-by-besafe-black?gclid=CjwKCAjwkaSaBhA4EiwALBgQaN5HmoQjsUiy8QCu-zpPWfZEveSalde5019j0MhqY88FLLrdrJVKEhoCD0oQAvD_BwE
Vi brukte også denne sist, og kommer til å bruke den igjen nå. Veldig fornøyd, og veldig greit å ikke måtte bruke adapter :)

Nei, de fleste bilstoler passer ikke på de samme adaptere dessverre. Helt håpløst akkurat det der. Og jeg vil tro at siden Trailz ikke produseres mer, så oppdateres nok heller ikke lista.

Nei, de fleste bilstoler passer ikke på de samme adaptere dessverre. Helt håpløst akkurat det der. Og jeg vil tro at siden Trailz ikke produseres mer, så oppdateres nok heller ikke lista.

Ja det var det jeg tenkte også, at lista ikke oppdateres. men trailz har jo samme feste som de andre stokkevognene som fortsatt produseres, det var derfor jeg tenkte at det kanskje finnes flere stoler som passer enn de som sto på den lista. Kanskje vi rett og slett må ta med vogna i butikken og teste bilstolene på den :)

Ja det var det jeg tenkte også, at lista ikke oppdateres. men trailz har jo samme feste som de andre stokkevognene som fortsatt produseres, det var derfor jeg tenkte at det kanskje finnes flere stoler som passer enn de som sto på den lista. Kanskje vi rett og slett må ta med vogna i butikken og teste bilstolene på den :)
Det er nok det greieste ja. Ellers så kan det jo være de i butikken har litt mer oversikt.

Back
Topp