Stokke Trailz komplett med bag og sittedel

Jeg har vært og prøvd trailz i butikken, og kan ikke skjønne at den skal være vanskelig å trille? Helt super synes jeg!

Hadde lagt min elsk på den vogna jeg og, men dessverre er jeg så lang i beina at jeg gikk og sparket i understellet når jeg langet ut som jeg vanligvis gjør når jeg går fort. Oppdaget det heldigvis i butikken, hadde vært litt kipt med bomkjøp på ei så dyr vogn.

Kan jeg spørre hvor høy du er? Har ikke prøvd vogna i butikken, men den er en meget aktuell kandidat. Jeg liker godt å ha barna mot meg i sportsvogn. Kan ikke velge den om jeg sparker bort i når jeg triller.

Kan jeg spørre hvor høy du er? Har ikke prøvd vogna i butikken, men den er en meget aktuell kandidat. Jeg liker godt å ha barna mot meg i sportsvogn. Kan ikke velge den om jeg sparker bort i når jeg triller.

Jeg er 180 cm, men jeg har ganske lange ben (visstnok...). Prøv i butikk og gå sånn du gjør hvis du går litt fort, så merker du fort hvordan det blir. Første gangene jeg kikket på vogner prøvde jeg dem ikke ordentlig, bare dyttet littegrann på dem og var mest opptatt av andre ting. Hadde ikke en gang tenkt på at det kunne være en problemstilling. Glad jeg oppdaget det før jeg handlet :)

Back
Topp