Mammaimars
Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med denne vogna? Hvordan er den å bruke på vinteren mtp mye snø? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket terreng kjørte du da på?Var snø rekord her når junior kom i vinter. Fungerte utmerket...så kjempe fornøyd med vogna![]()
Vi har crusi, men det er samme bag og sittedel, understellet som er annerledes. Bagen er veldig stor og god, den går bare til 9 kg, så vår store gutt ble for tung rundt 6mnd. Da hadde vi allerede bytta til sportsvogn, fordi han ville opp og se. Sportsdelen bruker vi fortsatt mye til dagtrilling, frem og tilbake til barnehagen feks. Han sover ikke i den, den er så åpen. Har en babyjogger som han sover i.
Hadde kjøpt trailz hvis jeg skulle kjøpt nå, elsker vogna men hjula er litt upraktiske. I tillegg har trailz 10 kg kapasitet i den veska (?) under, det er smart.
Tror hun mente at crusi var upraktisk. Håper det var det hun mente, for jeg vil ha en trailz ☺Jeg trodde det var nettopp hjula som var praktiske med Trailz´n jeg pga. at de er svingbare og kraftige, på hvilken måte er de upraktiske?
Tror hun mente at crusi var upraktisk. Håper det var det hun mente, for jeg vil ha en trailz ☺
Hvilket terreng kjørte du da på?
Jeg trodde det var nettopp hjula som var praktiske med Trailz´n jeg pga. at de er svingbare og kraftige, på hvilken måte er de upraktiske?
Tror hun mente at crusi var upraktisk. Håper det var det hun mente, for jeg vil ha en trailz ☺
Hvor lenge kan man beregne å ha denne vogna? Vi er prøvere, men jeg drømmer meg jo bort i vogner titt og ofte.. I de siste mnd har jeg forelsket meg helt i den grå Stokke Trailz vogna og klarer liksom ikke å synes noen andre vogner kan måle seg med denne
Men når jeg snakket med ei venninne om barnevogner tidligere så fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte finne på å kjøpe denne vognen, at den var vanskelig å styre, upraktisk og at jeg maks kunne bruke bagdelen til den i 3-4 mnd før den ble for liten for ungen. Er dette reelt for dere?
Vi bor i Trondheim (på Byåsen for de som kjenner byen). Hvordan opplever trøndere denne vognen, og klarer dere bruke den lenge?
Takk for svarJeg er ganske sikker på at trailz er en av de største bagdelene på markedet. Ungen ville opp og sitte i sportsdel lenge før bagen ble for liten. Har hatt god plass til barn og vognpose. Ungen min er forøvrig gjennomsnittlig i lengde![]()
Den er forøvrig veldig enkel å styre, synes jeg. Svingbare hjul til kjøpesenter etc og så fester jeg hjulene når jeg er på trilletur i terreng![]()
Takk for svarTrailz er virkelig drømmevogna og jeg klarer ikke se for meg en annen vogn den dagen vi får en baby å legge i vogna
Men ei venninne av meg har hørt så mange si at man ikke må finne på å velge denne vogna, og at de har angret på kjøpet.. tilogmed ei som jobber i forretning som selger barnevogner anbefalte å ikke velge trailz, så blir så usikker
![]()
![]()
Haha, neiDet skal ikke være lett, neiJeg er iallefall superfornøyd med trailz og kommer til å bruke den igjen hvis vi får flere. Lykke til med prøving og vognkjøp i fremtiden
![]()