Stokke Steps vs tripp trapp

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Vi vurderer Stokke stol, men er usikker på hvem som er best egnet av Steps og tripp trapp. Noen som har hatt begge? Fordeler og ulemper?

❤️Venter en gutt 30.desember ❤️

Skal du ha helt nytt så synes jeg steps ser veldig fin ut. :) Hadde nok godt for den om vi ikke fikk tripp trapp fra familien. Steps ser veldig god og fin ut. :)

Jeg er personlig veldig glad i det tidløse designet på tripp trapp, og det har vært en veldig slitesterk stol rent kvalitetsmessig. Femåringen bruker den fortsatt:) Er jo stoler som ofte går i arv også. Er vel mest en smakssak kanskje? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det blir helt ny :-)
Er selv oppvokst med tripp trapp så syntes jo på mange måter at det hadde vært gøy med samme stolen til gutten vår og. Noen som vet hvordan new born delen er på de to?

Personlig ville jeg gått for tripp trapp, syns den var mye finere enn steps .. Syns steps så så veldig babystol ut .. Tripp trapp er tidløs:) her får baby den tripp trapp stolen jeg hadde når jeg var liten:)

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg elsket tripp trapp stolen. Så blir den. Vi får en brult en fra familien. Den er liksom tidløs.

Venter på årets Julegave<3

Vi har tripptrapp stol. Men har helst brukt en billig IKEA barnestol med brett på. Kjekt med det brettet når hun spiser selv! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

En får kjøpt brett til tripp trapp stolen og :) playtray heter det :) eg ville gått for tripp trapp stolen for eg syns den e finere og gøy med farger :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tripp trapp stolen er jo bare såååå mye finere da! Jeg hadde aldri valgt den andre.. Synes helt ærlig at den er ganske stygg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ble tripp trapp stol :) var 25% då da måtte vi slå til :)

Back
Topp