Stokke Steps eller Kaos Klapp?

Luuna89

Andre møte med forumet
Jeg skal kjøpe stol til ettåringen, og det står mellom Stokke Steps og Kaos Klapp. Noen som har erfaringer eller anbefalinger?
 
Har ingen erfaring med de, da de vi har er tripptrapp :) Kanskje noen av de andre jentene her inne kan gi deg tips?
 
Har også bare prøvd tripp trapp. Hjemme har vi bare ikea sin stol :p
 
Begge kan du få med ekstra spisebord/brett og begge kan vel også brukes uten brett og bøyle når barnet er eldre, så jeg ville bare valgt utfra det designet du liker best :)
 
Vi gikk for tripp trapp etter valget sto mellom den og Steps. Men steps sine bein stikker veldig langt ut og «tar mye plass», samt den har ganske mye kortere brukstid.
Har ikkje kaos selv, men har ei venninne som har. Hun har ikkje vært kjempe fornøyd for mange av delene som hører til ikke er på plass enda.
 
Klapp tar mindre plass og kan klappes sammen og stues vekk. Har ikke selv, men de har disse på biblioteket i byen og de funker greit, men er kanskje litt høye og vanskeligere å klatre opp i selv. Men hvorfor ikke tripp trapp?
 
Klapp tar mindre plass og kan klappes sammen og stues vekk. Har ikke selv, men de har disse på biblioteket i byen og de funker greit, men er kanskje litt høye og vanskeligere å klatre opp i selv. Men hvorfor ikke tripp trapp?
Jeg føler ikke han sitter noe godt i tripptrappstolen. Akkurat som seteplata ikke helt har riktig mål. Så jeg satte vekk den og så har jeg bare brukt IKEA sin en stund. Men nå har han skjønt litt for godt hvor enkelt det er å velge seg ut av den. Lillebror kommer i mars, så vi trenger uansett to stoler. Så da tenkte jeg at jeg ville prøve noe annet.
 
Jeg føler ikke han sitter noe godt i tripptrappstolen. Akkurat som seteplata ikke helt har riktig mål. Så jeg satte vekk den og så har jeg bare brukt IKEA sin en stund. Men nå har han skjønt litt for godt hvor enkelt det er å velge seg ut av den. Lillebror kommer i mars, så vi trenger uansett to stoler. Så da tenkte jeg at jeg ville prøve noe annet.
Bare i tilfelle du ikke vet/har forsøkt, så kan man justere dybden til platene på Tripp trapp:) Bare løsne umbrakoene i siden på stolen og kakk litt på plata i den retningen du ønsker den. Har justert platene flere ganger i takt med veslas vekst her:)
 
Jeg har heller ingen erfaring med noen av dem. Har tripp trapp og nylig kjøpt en til. Av Stokke Steps og Kaos Klapp, hadde jeg valgt Kaos. Har også hørt at Steps tar stor plass, og jeg synes det virker praktisk å kunne klappe sammen Klapp-stolen ved behov.
 
Bare i tilfelle du ikke vet/har forsøkt, så kan man justere dybden til platene på Tripp trapp:) Bare løsne umbrakoene i siden på stolen og kakk litt på plata i den retningen du ønsker den. Har justert platene flere ganger i takt med veslas vekst her:)
Det har jeg faktisk ikke prøvd
 
Det har jeg faktisk ikke prøvd
Da kan du jo prøve evt:)

Ellers har jeg vært nysgjerrig på Steps eller kaos til neste, bare for å prøve noe annet. Men er jo fornøyd med Tripp trapp og ikke minst tilbehøret, baby Seat var såå genialt.. Men de har jo «det samme» til de andre stolene også. Tror jeg ville sett nærmere på kaos da, den må jo være fin både å sette bort og ta med seg på tur, i forhold til de to andre:)
 
Back
Topp