Stokke newbornsett

junibaby15

Forumet er livet
Junibarna 2015
Hei.

Har lyst å investere i newbornsettet til tripp trapp stolen, men den ser jo så innmari liten ut??

Noen som har erfaring?
Hvis jeg får en klump på fire kilo så ser det ikke ut til at han kommer til å få plass i det hele tatt :p

Min satt i det inntil for litt siden, da måtte vi bytte til vanlig sete fordi han ikke ville sitte bakoverlent. Nå veier han 7,5 kg omtrent.

Beina skal dingle utforbi ;) den ble brukt frem til mini var 7 mnd, og kan brukes frem til 9 kg! Noe av det vi har brukt mest her av babyutstyr :)

Vi brukte det til frøkna var ca et halv år. Det går opp til 9 kg.

Jeg har STORE barn (over 97,5 persentilen) og tvillingene satt i newbornsetet helt til de kunne sitte støtt selv. Kunne ikke klart meg uten. Lillebror på 3 mnd og 7 kg sitter fint der mens vi andre spiser. Og er supert seinere når han skal begynne med mat. Anbefales :)

Frøkna vår veide 4,2kg når hun ble født men begynte ikke å bruke newborn før hu var ca 2mnd, brukte den frem til hun var 7-8mnd. Anbefales!

Jente min var 4kg da hun ble født. Veldig kjekt å kunne ha henne ved bordet til måltider. Brukte det til hun var ca6mnd:)

En av de beste investeringene her i hus iallfall. Brukte den til hun var 6mnd og kunne sitte selv. Gull verdt når vi skulle spise :)

Jeg synes det var helt ubrukelig. Brukte vippestol heller.

Det er en av de beste investeringene jeg noen gang har gjort til lillegutt :) brukte det til litt siden og bytta til sånn sitteting istedenfor siden han nå ikke liker å sitte bakoverlendt og han er snart 6 mnd, så han har brukt det i et halvt år :) og fremdeles hadde han plass i det så det varer en stund :)

Vi brukte det til mini var 7-8mnd! Angrer ikke på det kjøpet :D

Jeg har problemer med å justere lengden på selene.. Er det noe spesielt man må gjøre for å justere de? :/

Jeg har problemer med å justere lengden på selene.. Er det noe spesielt man må gjøre for å justere de? :/
De er ganske kronglete, jeg brukte en gaffel for å lirke litt ut så de
ikke var så stramme. Vanskelig å forklare...

Hei.

Har lyst å investere i newbornsettet til tripp trapp stolen, men den ser jo så innmari liten ut??

Noen som har erfaring?
Hvis jeg får en klump på fire kilo så ser det ikke ut til at han kommer til å få plass i det hele tatt :p
Den er ganske stor vennina mi sin baby, lånte den. Hu er 4 mnd å plugg :P

Back
Topp