Stokke newborn sete erfaringer?

Brukte vår mye frem til 9mnd ca :-)

Har alltid sittet på gulvet når han har fått mat. Vi har ikke spist samtidig. Frem til 4 mndr fikk han bare pupp, og da han ble 7 mndr kjøpte vi høystol på IKEA.

Tripp trapp stolen har vi heldigvis, så trenger bare sete.
Vi spiser jo samlet med de to andre og tenkte da det var fint at babyen satt samme oss.
Takk for at du deler din erfaring også :)

Vi har ikke brukt det til måltider enda siden lillemor bare er 7 uker. Men bruker det mye når jeg lager mat eller rydder, og hun elsker å sitte der. Enten følger hun med på oss, eller så sitter hun og smiler til sommerfuglen vi hang i den bøylen :)

Tenkte egentlig å prøve oss fram med vippestolen først og se hvordan det går. Er så mye man skal ha. Men det virker så fint, det setet :)

Tripp trapp stolen har vi heldigvis, så trenger bare sete.
Vi spiser jo samlet med de to andre og tenkte da det var fint at babyen satt samme oss.
Takk for at du deler din erfaring også :)
Har tripp trapp vi også. Men så kjekt med den fra IKEA som er så lett å ta med:) Vi tenkte også på dette med å samles hele gjengen ved bordet, men så var det like hyggelig å ha alenetiden med eldste da i stedet :D

Jeg kjøpte brukt via en kjøp/salg side på facebook for kun 400 kr.
Vi bruker det daglig. Er ikke ofte vi spiser middag før han har lagt seg, men jeg sitter støtt ved bordet og driver med ting og da er han med å får se:)
Har vært genial å mate i syns jeg. Klarer ikke å forstå at folk vil bruke vippestol til mating når de sitter der å gynger. Må jo være vanskelig å treffe munnen når babyen fyker opp og ned:P hihi!
Newbornsetet er veldig fint ift mamma's sin rygg i allefall ;):)

Det var det beste kjøpet eg gjorde til mini trur eg:-) brukte den masse, og ho koste seg når ho fekk sitte ved bordet under middag og andre måltid. Verdt kvar einaste krone:D

Brukte den masse, og hun brukte den leenge :) var kjekk når jeg rydda og styrte på kjøkkenet, i tillegg til måltider! Lett å få solgt også :)

Vi kjøpte også på tilbud, og solgte etterpå. Ang flekker så kan trekket vaskes i maskin. Skjønner ikke at noen selger flekkete ting...:confused:

Vi kjøpte også på tilbud, og solgte etterpå. Ang flekker så kan trekket vaskes i maskin. Skjønner ikke at noen selger flekkete ting...:confused:

Det er selene jeg har sett er grusomme og vil ikke vaske andres møkk :o
Ja, jeg er litt sær :D

Vi bruker det når vi spiser, er kjempefornøyd! Lillemor følger med på oss i vår høyde. Mater henne ikke i setet, for hvis hun setter i halsen vil det ta for lang til å løsne selene!

Babyshop har ny pris på den, tror det var 749,- :)

Vi skal kjøpe, blir litt enklere når vi skal spise mat. Første ungen våknet så fort jeg tok tak i bestikket..

Blir brukt fleire gonga daglig her i huset :) bruke da når eg ska ha nåke gjort på kjøkkenet, til mating og at han skal få væra med når me andre ete.
Kjøpte brukt t 600kr med ekstra trekk ;)

Jeg synes det var totalt ubrukelig.

Vi kjøpte vårt brukt og har brukt det masse. Baby har ofte sittet der når vi har laget mat og ryddet på kjøkkenet og når vi har spist middag. Hun liker godt å komme opp i høyden :) Hun er 3 måneder nå og vi begynte å bruke det så smått ganske tidlig.

Vi har brukt vårt en ukes tid, fornøyd gutt, så langt. Ble koseligere når han og kan sitte med bordet

Back
Topp