Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpe brukt? Og selge igjen...
749kr på barnas husjeg kjøpte der da det var 25% rabatt og betalte ikke mye mer enn de som ligger på finn. Men vet ikke hvor ofte de har slike tilbud
![]()
Kan prøve å minne deg på det om jeg kommer over. Ble tipset her inne selv, for er ikke den beste på å få med meg tilbud jeg hellerJeg får aldri med meg tilbud!
Må følge med litt![]()
Kan prøve å minne deg på det om jeg kommer over. Ble tipset her inne selv, for er ikke den beste på å få med meg tilbud jeg heller![]()
Brukte den en gang. Ikke noe for oss :s
Vi spiste ofte når babyen sov, og så fikk jeg følelse av at han satt likt som i ett bilsete.Hvorfor ikke?
Vi spiste ofte når babyen sov, og så fikk jeg følelse av at han satt likt som i ett bilsete.
Brukte Vippestol til mating.
Har alltid sittet på gulvet når han har fått mat. Vi har ikke spist samtidig. Frem til 4 mndr fikk han bare pupp, og da han ble 7 mndr kjøpte vi høystol på IKEA.Synes ikke du det var tungt å mate så langt nede? Har brukt vippestol til de to andre, og vi har i blant savnet å få de opp i vår høyde![]()