Stokke newborn sete erfaringer?

Agnete

Forumet er livet
Lurer litt på om vi skulle kjøpt dette, har liksom alltid savnet en stol å sette babyen i når vi skal spise.
Vippestolen er så langt ned da :p
Men varer den i kort tid? Er det noe å betale nesten 1000 kroner for?

Kjøp det bruk, koster ca 500 kr. Ellers koster det 749 på babyshop. Mini likte det ikke i begynnelsen, men nå koser hun seg der. Sitter sammen med oss i sin stol når vi spiser, gir henne litt smaksprøver samtidig med våre måltid. Da er hun kjempefornøyd☺

Hvor lenge kan man bruke det setet?

Kjøpt på finn. Mange selges der! Brukes opptil 6 mnd, kan gå over til babyseat når de sitter selv :) er iallefall anbefalingene..

Vi har kjøpt det for å ha familien samlet under måltidene. Selger det etterpå så taper vi ikke såååå mye

Vi elsker vårt! Nå er han 4 mnd, og har brukt setet fra første stund. Det er så og si i daglig bruk, og er et av våre beste kjøp :)

749kr på barnas hus:) jeg kjøpte der da det var 25% rabatt og betalte ikke mye mer enn de som ligger på finn. Men vet ikke hvor ofte de har slike tilbud:confused:

Vi bruker det hver eneste dag. Han elsker å sitte der og følge med ;)

Jeg får aldri med meg tilbud!
Må følge med litt :)
Kan prøve å minne deg på det om jeg kommer over. Ble tipset her inne selv, for er ikke den beste på å få med meg tilbud jeg heller:p

Brukte den en gang. Ikke noe for oss :s

Hvorfor ikke?
Vi spiste ofte når babyen sov, og så fikk jeg følelse av at han satt likt som i ett bilsete.
Brukte Vippestol til mating.

Vi spiste ofte når babyen sov, og så fikk jeg følelse av at han satt likt som i ett bilsete.
Brukte Vippestol til mating.

Synes ikke du det var tungt å mate så langt nede? Har brukt vippestol til de to andre, og vi har i blant savnet å få de opp i vår høyde :)

Synes ikke du det var tungt å mate så langt nede? Har brukt vippestol til de to andre, og vi har i blant savnet å få de opp i vår høyde :)
Har alltid sittet på gulvet når han har fått mat. Vi har ikke spist samtidig. Frem til 4 mndr fikk han bare pupp, og da han ble 7 mndr kjøpte vi høystol på IKEA.

Back
Topp