Stokke newborn set

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Noen som har erfaring med det?
Har stokke tripp trapp stol, så driver å tenker på om det kunne vært smart med newborn setet?!

Hadde vippestol godt innpå bordet før, men dette newborn setet fra stokke må da være en helt genial løsning?!

Hva skal/har dere?
 
Det er genialt!
Vi skulle ikke ha det sist, så ventet med å kjøpe inn tripptrapp, men da babyen var 3 mnd og vi i middag hos venner fikk låne stol med sete på og jeg fikk spise sammenhengende varm mat uten baby på armen for første gang på 3 mnd så var det første vi gjorde dagen etter å kjøpe stol + sete!
Babyen syntes det var mye kjekkere å være oppe med oss under spising enn feks ligge i babygym, og godtok da også å ikke selv bli ammet mens vi spiste (med unntak såklart). Etterhvert så fikk hun selv også ting å spise mens vi spiste. Brukte setet til hun var ca 10 mnd tror jeg.
Anbefales :)
 
Vi har to tripp trapp stoler. Var heldig og fikk kjøpt pent brukt Stokke newborn set av ei venninne. :)
Så den ligger klar. Savna veldig noe sånt med guttene. Var ikke enkelt å få i seg mat med en unge på armen. Så dette er genialt. Har ikke prøvd å sette den på ennå. Og fikk ikke med bruksanvisning. Men får det vel til. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi var på besøk hos noen som hadde sånn stol med new born som lillegutt lånte. Skal absolutt kjøpe til neste baby :) Helt genialt rett og slett. Men å bruke det til barnet er 10 mnd hørtes litt spesielt ut :p
 
Da skal jeg jammen anskaffe meg et slikt ett skjønner jeg :)
 
Da skal jeg jammen anskaffe meg et slikt ett skjønner jeg :)

Det burde du :) Vi hadde det til mini, og er helt genialt å ha de i bordhøyde. Han fikk følge med, var perfekt og gi han mat i den høyden når han begynte med grøt og han elska å sitte der sammen med oss :)
 
Vi har kjøpt det :) tror det blir veldig greit og ikke minst inkluderende for babyen.

Men andre som har problemer med å feste den "armen" til leke som følger med? He he


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner flere som har vært veldig fornøyde med det, så det skal vi helt klart ha! Er heldige å få låne setet, så må "bare" kjøpe stolen :) Obs på at det ikke passer på gamle stoler hvis vi finner en brukt på finn. Vet ikke hvor gamle, men lurt å sjekke :)
 
Vi har kjøpt det :) tror det blir veldig greit og ikke minst inkluderende for babyen.

Men andre som har problemer med å feste den "armen" til leke som følger med? He he


Sent from my iPhone using BV Forum
Aha! Er det det den "armen" er til. Skjønte ikke hva det var for noe. :p Har ikke prøvd å feste den.
Fikk ikke med bruksanvisning, siden jeg kjøpte brukt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner flere som har vært veldig fornøyde med det, så det skal vi helt klart ha! Er heldige å få låne setet, så må "bare" kjøpe stolen :) Obs på at det ikke passer på gamle stoler hvis vi finner en brukt på finn. Vet ikke hvor gamle, men lurt å sjekke :)

Så ei som solgte brukt newborn sete, hun skrev at de passet på tripp trapp stoler produsert etter 2003. :)
 
Driver å leter etter et brukt sete jeg nå, håper det dukker opp ett i området :)
 
Tror ikke vi kjøper det, men har ei venninne som har det, så mulig vi får låne :)

Har ikke hatt behov for å ha ungene ved bordet før de kunne sitte i sånn ordentlig tripp trapp stol, så tror ikke vi har behov for det nå heller.

Hadde de i vippestol på gulvet, ellers så sov de..
 
Back
Topp