Stokke newborn seat

Junibaby2020

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
hei:)
Jeg har Stokke tripp trapp stol og new born seat som passer til denne stolen. Tenkte nå at jeg skulle vaske trekket. Noen som vet hvordan jeg tar ut puten fra dette trekket? Prøvd og googlet det, men finner ikke noe svar på det:p det er jo sydd sammen på alle sider og på lappen står det «fjern pute før vask»..
 
Hmm, vet ikke hvordan man gjør det men jeg har ekstra trekk over slik at jeg bare trenger å ta av den ved vask.
 
Hm, kanskje jeg ikke trenger å vaske den da:p får legge den ifra meg en stund, og prøve på nytt igjen:p ble så sint at jeg satt og kjeftet på trekket:laughing002 haha:laughing001
Gutten min sitter alltid med klær på men ska vaske ekstra trekket nå [emoji5] han gulpet på den nå [emoji23]
Å kjefte på ting som ikke gjør det du vil at den skal gjøre høres kjent ut [emoji23]
 
Last edited:
Den var pes å vaske husker jeg, fordi puta var vanskelig å få ut...men jeg husker ikke hvordan! En kan jo kjøpe ekstra trekk ti å ha utenpå den som følger med, men det gadd vi aldri...
 
Har vasket den med puta mener jeg å huske. Har ikke funnet den frem enda, men tenkte mannen skal få klatre litt etterpå :D
Men endte med å kjøpe ekstra trekk siden det er mindre styr å vaske :)
 
Du trenger bare ta ut puta bak hodet og den er lett å få ut :) Vasket det mange ganger!
 
Back
Topp