Stokke newborn Seat

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Altså... Hvor plasserte jeg dette barnet sist jeg spiste? :P ikke brukte vi vippestol heller... Må si jeg liker newborn seat'et veldig godt altså! Praktisk når vi skal spise som familie men også på morgenen når vi er alene og jeg skal få i meg noe mat ;)

Altså... Hvor plasserte jeg dette barnet sist jeg spiste? :P ikke brukte vi vippestol heller... Må si jeg liker newborn seat'et veldig godt altså! Praktisk når vi skal spise som familie men også på morgenen når vi er alene og jeg skal få i meg noe mat ;)
Det samme har jeg tenkt. Så praktisk sak! Første lå i vognbagen mens vi spiste. Mye hyggeligere å være alle samlet :)

Jeg kjøpte det litt for sent med mellomste, så denne gangen kjøpte jeg det inn før fødsel.. [emoji14]

Vi elsker også vårt:-) Han debuterte i setet sitt under nyttårsmiddagen med gjester til bords. Han koste seg, og gjestene syntes det var stas. Veldig praktisk under måltider og når man er alene på kjøkkenet.

Vi har også begynt å bruke det denne uken. Hadde henne nettopp med til lunch ;) Men synes det ble litt bratt så har lagt et tynt teppe under baken hennes. Det må vel gå bra?

Vi har også begynt å bruke det denne uken. Hadde henne nettopp med til lunch ;) Men synes det ble litt bratt så har lagt et tynt teppe under baken hennes. Det må vel gå bra?
Vi har brukt det siden hun var 2 uker vi og frøkbs vår er lita ;) sitter greit i setet nå synes jeg. Men er kort tid av gangen da ;)

Vi brukte vippestol sist. Denne gangen er det veldig greit å ha henne i høyde med oss:)
Bruker den i kort tid om gangen, hun vil ikke sitte der så lenge enda.

Har ikke montert det enda, men ser for meg det blir genialt. I alle fall etterhvert. :) Fant frem vippestolen igår. Men egentlig vil han bare ligge i armene mine, både når han er våken og når han sover. Ser for meg bæreselen blir mye brukt fremover.

Syns vesla er for liten for den jeg. Får ikke stramma selen skikkelig

Syns vesla er for liten for den jeg. Får ikke stramma selen skikkelig

Hvor stor er hun nå da? Sitter godt stramma hun her.. Må slakke armene snart for det er vanskelig å få ut armene

Back
Topp