Stokke Newborn Seat - ny modell

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har den nyeste Stokke Newborn Seat-modellen? Kanskje til og med prøvd begge? Hadde tenkt å kjøpe Newborn Seat brukt, men ser det er kommet en ny modell med blant annet to innstillinger. Få av disse å finne brukt. Noen erfaringer med den?
 
Har bare erfaring med den gamle, men hvis jeg hadde valget ville jeg kjøpt den nye med to innstillinger. Det sete er lite ergonomisk for de små og den liggestillingen er mye bedre.
 
Jeg har den eldre modellen hos besteforeldre- og den nye med innstillinger hjemme :) elsker den! Så hadde defintitvt gått for den nye! Mye bedre polstrer er det setet også, samt bedre seler og «låsemekanisme» :)
 
Har sittet å sett på sete selv, men hvordan ser man om setet er gammel eller ny modell? Hadde tenkt til å kjøpe det brukt.:)
 
Har sittet å sett på sete selv, men hvordan ser man om setet er gammel eller ny modell? Hadde tenkt til å kjøpe det brukt.:)

Ser i alle fall ganske ulike ut under, hvis man ser på de fleste på Finn og sammenlikner med den på nettsiden.
 
Jeg har den eldre modellen hos besteforeldre- og den nye med innstillinger hjemme :) elsker den! Så hadde defintitvt gått for den nye! Mye bedre polstrer er det setet også, samt bedre seler og «låsemekanisme» :)

Kan den forresten stå fint av seg selv på gulvet, bordet osv..?
 
Back
Topp