Stokke flexi bath

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Kjøpte meg Stokke flexibath her om dagen og den baljen er jo helt genial. Men så tenker jeg, finnes det noe sånn badekar sete som passer nedi denne? Ikke dette nyfødt setet, men en mellomting mellom dette og frem til de kan sitte stødig selv?
 
Kjøpte meg Stokke flexibath her om dagen og den baljen er jo helt genial. Men så tenker jeg, finnes det noe sånn badekar sete som passer nedi denne? Ikke dette nyfødt setet, men en mellomting mellom dette og frem til de kan sitte stødig selv?
Det lurer jeg også på :)
 
Jeg har ikke funnet et som hører til Stokke, men det finnes jo sånne seter fra andre produsenter som sikkert passer oppi :)
 
Jeg har ikke funnet et som hører til Stokke, men det finnes jo sånne seter fra andre produsenter som sikkert passer oppi :)
Ja har sett dem, men er redd for at de er for breie. Tenkte kanskje noen hadde prøvd ut ett av dem :)
 
Ja har sett dem, men er redd for at de er for breie. Tenkte kanskje noen hadde prøvd ut ett av dem :)

Ja vi rakk ikke å prøve før han plutselig kunne sitte selv med støtte av badekaret, så kan ikke hjelpe der :) . Badekaret er jo ikke så stort, så ved 7 mnd kunne han sitte der selv, hvis vi var rett ved. Men det avhenger jo fra barn til barn, og min var ganske stor for alderen.
 
Fram til de sitter selv skal man jo bare ha noen cm med vann i det egentlig.

Sånn personlig støtta jeg opp med ett sammentulla håndkle innimellom. Eller bare med hendene. Gikk fint :)
 
Ja vi rakk ikke å prøve før han plutselig kunne sitte selv med støtte av badekaret, så kan ikke hjelpe der :) . Badekaret er jo ikke så stort, så ved 7 mnd kunne han sitte der selv, hvis vi var rett ved. Men det avhenger jo fra barn til barn, og min var ganske stor for alderen.
Ja tror ikke det blir for så lenge her heller. Han er 6 mnd nå og greier å sitte der en bitteliten stund med støtte av oss. Bare tenkte det hadde vært morro fpr han å fått armene fri til å plaske mer :)
 
Fram til de sitter selv skal man jo bare ha noen cm med vann i det egentlig.

Sånn personlig støtta jeg opp med ett sammentulla håndkle innimellom. Eller bare med hendene. Gikk fint :)
Er klar over det, og han sitter ikke uten støtte ennå. Bare tenkte i noen minutter slik at han får plaske litt. Morsommere enn å bare ligge på ryggen på armen min og sparke :) takk for tips med hankle :)
 
Har Stokke flexi bad og bruker denne oppi:
https://lekmer.no/badehjelp-daphne-hvit/p/110277

Barnas hus har denne varianten:
https://www.barnashus.no/bath-support-fab-sky-green-8714929472559.html

Veldig fornøyd med denne typen. Selv nyfødte kan ligge der uten at du må holde de (må selvfølgelig sitte vedsiden av og følge med)
Takk for linker :) ja følger selvsagt med. Problemet er at han er mer opptatt av å sitte og ikke vil slå seg til ro i disse han må ligge litt i.
 
Ah ok. Søren. Jaja, får bare jobbe effektivt med en hånd til han sitter skikkelig selv da :)
 
Back
Topp