Stokke flexi bath

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Noen som har det og er du fornøyd? :) noe negativt med det? Er så møkklei den plastikkslangen på vårt badekar som tilhører stellekommoden :p vil ha nytt :)

Veldig poppis her enda også. :)

Superfornøyde både store og små! Det er så praktisk at man kan klappe den sammen isteden for å ha en balje stående i dusjen/på badet synlig hele tiden.

Vet ikke om det Stokke vi har, men i alle fall flexibath. Vi har brukt vårt i tre år snart. Hatt en treåring og femåring i samtidig (da begynte det å bli litt vel trangt). Beste er å kunne stue det vekk når det ikke er i bruk på vårt lille bad.

Vi elsker det! :D Fungerer utmerket for både junior (14 mnd) og mini (2,5 mnd). 6-åringen brukte det ett par ganger før sommeren, men hun har strekt seg så mye at hun ikke får plass lenger:)

Kjøpte det fordi jeg trengte noe som ikke tok plass. Overrasket over hvor bra det fungerer :)

Veldig fornøyd, å veldi praktiskt for oss at det kan slås sammen siden vi ikke har så stort bad:)

Har kikka på det jeg også, men synes det var veldig lite.. Blir det ikke fort trangt? Hadde et større sist til snuppa hvertfall, og det brukte hun faktisk til hun ble ca 3 år.. Tenker det blir standard Ikea denne gangen ;)

Veldig poppis her enda også. :)
Superfornøyde både store og små! Det er så praktisk at man kan klappe den sammen isteden for å ha en balje stående i dusjen/på badet synlig hele tiden.
Vet ikke om det Stokke vi har, men i alle fall flexibath. Vi har brukt vårt i tre år snart. Hatt en treåring og femåring i samtidig (da begynte det å bli litt vel trangt). Beste er å kunne stue det vekk når det ikke er i bruk på vårt lille bad.
Vi elsker det! :D Fungerer utmerket for både junior (14 mnd) og mini (2,5 mnd). 6-åringen brukte det ett par ganger før sommeren, men hun har strekt seg så mye at hun ikke får plass lenger:)
Kjøpte det fordi jeg trengte noe som ikke tok plass. Overrasket over hvor bra det fungerer :)
Veldig fornøyd, å veldi praktiskt for oss at det kan slås sammen siden vi ikke har så stort bad:)
Godt å lese :D

Har kikka på det jeg også, men synes det var veldig lite.. Blir det ikke fort trangt? Hadde et større sist til snuppa hvertfall, og det brukte hun faktisk til hun ble ca 3 år.. Tenker det blir standard Ikea denne gangen ;)
Det er ikke så lite :) 66 cm lang og 34 bred var det vel jeg leste om ikke jeg husker feil :p

Er veldig fornøyd med det! Både til nyfødt og 4 åringen

Jeg tenkte det samme da jeg så på det før vi kjøpte, men bestemte meg for å gi det et forsøk pga lite bad. Har aldri opplevd det som verken trangt eller lite etter at vi tok det i bruk :) 1-åringen sitter fint oppi det, og det samme gjorde 6-åringen ;) Mini på 2 mnd spreller godt oppi det også.

Vi er veldig fornøyd med flexi bath! Tar minimalt med plass noe som var et pluss da vi ikke akkurat har verdens største bad :)

Må oppdatere å si at bedre badekar det finnes ikke hihi :D

Veldig fornøyd med den. Var ikke så fornøyd med det nyfødt setet som hører til, så det måtte jeg kjøpe et annet av. Mini sklei bare ut av det.

Back
Topp