Stokke bounce n sleep anyone?

Birgis

Andre møte med forumet
Heisann alle dere:)
Har noen av dere planer om å kjøpe stokke bounce n sleep? Har der, eller kjenner dere noen med erfaring med dette produktet! Vippestolen har ingen justerbar høyde og jeg bekymrer meg for at babyen da blir sittende for høyt...? Jeg synes som dette er tidenes geniale produkt, så jeg ble slått i baken av forbauselse da de sa på butikken(den ene jeg har spurt i) at de ikke har solgt en eneste av disse.

Håper noen kan hjelpe meg..:)
 
Fikk bounce'n'sleep i julegave fra bestevenninna mi =) Har jo ikke fått testa den enda, men virker helt super syns æ! Har egentlig ikke tenkt på at det ikke e justerbar høyde på vippestolen, har bare såvidt sett på stolen og det virker nu som en behagelig stilling. Men det e jo første gang æ ska ha barn, så æ vet egentlig ikke.. Glæder mæ til å teste den iallefall! =D
 
TAKK for svar :)
Så heldig du er som fikk den av venninna di.. Litt av en gave :)
Jeg har veldig veldig lyst på den selv, men jeg synes stolen er meget rett i ryggen, og de skal jo helst ikke være så rette når de er så små... Også ble jeg litt skeptisk da butikkdamen sa at de ikke hadde solgt noen, og dette er en baby og barnebutikk som selger mye hele tiden.. Huttetuuuu så vanskelig.. Skal nok uansett ha sengen, men jeg er litt usikker på vippestolen da... Håper noen andre vet noe om dette også:) Så får vi hjelp begge to:)
 
Hmmm.. det e klart man blir litt skeptisk når dæm ikke selger den! Ja vi får håpe nån har testa den for oss =)
 
Hadde ikke vippestol til Isak, så har ingen erfaringer desverre. Men har du prøvd google? Der finner du sikkert mange med erfaring :)
 
Hei du.. Har faktisk googlet og googlet i evigheter, og det er svært lite å finne om produktet.. Annet enn stokke sine sider da.. men det er jo erfaringene jeg ønsker å høre om:) 
Så tenkte jeg fikk høre med noen her inne:)
 
Tja, begrepet svindyrt er individuelt:) Jeg synes den er dyr, men fin så da er det akseptabel pris. Tror den totalt kommer opp 2700 for seng og vippestol:)
 
Hei
Den ser kjempetøff ut, men det som gjør at jeg ikke vil ha den er de gode erfaringene med lekegrind som dagseng i stua. 
I grinda kunne storesøster ligge å se ut på oss til hun sovnet og når hun våknet. Med den Stokke-senga ligger de så skjermet liksom...? De ser jo bare rett opp i lufta?
Kanskje det bare er jeg som er litt rar og syns det er et problem.... 
Vet bare fra min første at hun elsket å ligge i grinda å se på oss. Det var en grei måte å få gjort litt husarbeid og slappe litt av for mamma selv om hun var våken... 
 
Vi vurderer Bounce'nSleep ganske sterkt, og kommer sikkert til å gå for den ;-) Hadde vugge i stua til Minister'n når han var så liten også... Han sov jo bare i vugga og brukte ikke den bare for at han skulle ligge oppi der... Og her har vi jo den delen med vippestol, som går ann og legge ned og legge i vugga om han sovner i stolen :-) Kjempe snedig + at det er madrass i vugga om han skal bruke bare den :-) 
Det at det ikke er så mange med så mye erfaring kommer vell av at den er rimelig ny?! Kom ikke denne typen ut i sommerhalvåret 2011 tro? 
Jeg har sett litt på you tube også, så ser ikke ut som barnet ligger så veldig rett opp heller :-)
 


Birgis skrev:
Tja, begrepet svindyrt er individuelt:) Jeg synes den er dyr, men fin så da er det akseptabel pris. Tror den totalt kommer opp 2700 for seng og vippestol:)


Jeg trodde det var bare stolen som kostet det jeg :p 
Da er det en annen sak ;)
 
Liker senga veldig godt, men jeg elsker baby bjørn sin vippestol å kunne aldri tenkt meg en annen vippestol enn den.
 
Back
Topp