Stokke Beat erfaringer?

Vinterland

Flørter med forumet
Hei!
Titter innom fra mars 2021, tenkte noen her kanskje har litt fersk erfaring med denne vognen/trillen?

Står mellom den eller Stokke trailz. Vi vil helst ha en liten nett vogn som det er mulig å gå med i byen, og trangere butikker. Samtidig må det gå an å bruke den på forskjellig underlag som snø, turstier, o.l da vi har en hund som krever sitt. ;)
Vi var å så på og prøvde den litt på golvet i butikken i dag, men så usikker. Får jo ikke prøvd den ute selv. :)
 
Stokke Beat er jo mer en god ekstravogn til å ha liggende i bilen, men absolutt ikke vogna jeg ville tatt med meg på trilletur. Stokke Trailz er en god men stor og relativt tung vogn, og sportsdelen er svært liten.. smak og behag! Stokke beat har flat sportsdel, stokke trailz har ergonomisk. det er sportsdelen du skal bruke lengst, så det er den det er viktig å tenke på.
 
Vi har en Scoot, som er forgjengeren til Beat. Så å si samme vogn med unntak for fotbrettet og noen andre småting. Så kan «nesten» uttale meg :)

Den er helt fantastisk til sin bruk, men hvis jeg ikke bodde midt i byen eller likte å ta turer ut i marka, ville jeg ikke hatt den som eneste vogn.

Synes den er overlegen å ha liggende i bilen til turer i butikken, senteret, trilleturer i byen, restaurantbesøk, hotellturer etc. samt å bruke bilstolen på. Men den har null fjæring og er ikke helt plankekjøring utenfor asfalten. Holder med at det er grusvei så humper bebis besten ut av vogna ;)

Trailzen er diger, men for en deilig vogn når du skal trille litt utenfor fortau og senter.

Så jatakk begge deler. Føler vi ikke kunnet unnvært vare seg Trailzen eller Scooten :)
 
Back
Topp