Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal også kjøpe den nye stokke stolen, stokke steps!Tenker å kjøpe den nyeste Stokkem-stolen den er visstnok lettere å vedlikeholde og rengjøre. Den har også et sete for nyfødte
Usikker på om det går å feste den på eldre modeller. Spørs nok hvor gammel stolen er. Hør i butikken.Noen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!
Noen andre som skrev et sted her at det var noen hakk/hull som manglet på de gamle stolene, men at det gikk an å tilpasse.. dere får høre i butikkenNoen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!
Mener det står at det kan brukes på stoler fra 2003 men ikke de som er eldre enn det men skal ikke si det HELT sikkertNoen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!
La den gamle stå hos svigers! Her har begge besteforeldrene barnestol som vi bruker når vi er der, og det er uunnværlig! Og så har du en god grunn til å kjøpe ny Hos mine foreldre sitter storesøster på min gamle tripp trapp.Noen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!