Stokke barnestol

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe Stokke stol med newborn Seat, men vet ikke om jeg kommer til å bruke denne når fersken er liten.. Hva tenker dere?

Vi har ønsket oss til jul:) Gjenstår jo å se om det gjemmer seg under treet da:p De jeg har snakket med som har kjøpt newborn set har brukt det masse og anbefalte meg å kjøpe;)

Vi har kjøpt og er veldig glad for det! Alle jeg har snakket med er veldig fornøyd og brukt newbornsete mye! Lettere å holde på middagsrutinen rundt middagsbordet når den nyfødte kan sitte sammen :)

Anbefales! Brukte den mye til storebror! Veldig greit så kunne han bli "med" når vi spiste;-)

kjøpte ikke til september13 barnet vårt, da jeg tenkte det var tull.. angret bittert etterpå, da han viste seg å være en av dem som gråt hver gang vi skulle spise, samme når på dagen det måtte være. Så det ble spising på skift.. så denne gang blir det newborn sete :) kjøper brukt da jeg ikke ser vits i å kjøpe noe som brukes så kort tid helt nytt.. :)

Har kjøpt stokkestolen på salg idag på Babyshop (fortsatt salg om du bestiller på nett, på stol og tilbehør). Tenker kanskje jeg kjøper newbornset brukt om jeg føler det blir behov for det :) vi får se!

Vi hadde det til storebror og brukte det mye. Kan absolutt anbefales :-)

Tenker å kjøpe den nyeste Stokkem-stolen :) den er visstnok lettere å vedlikeholde og rengjøre. Den har også et sete for nyfødte :)

Vi har og vi brukte den masse, kjem til og bruke den med han her og :) angra ikkje :)

Har kjøpt :-) var tilbud på barnas hus, 999:- for stol og 699:- for newborn sete! Kos at kunne ha bebisen med vid bordet når vi spiser :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der :-) alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!

Ja! Vi var veldig fornøyd med det med nr 1, og tror derfor at det er en super ting når nr 2 kommer.

Et par vennepar har fått låne vårt mellom nr 1 og nr 2, og har hatt stor glede av det :)

Noen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der :-) alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!
Usikker på om det går å feste den på eldre modeller. Spørs nok hvor gammel stolen er. Hør i butikken.

Noen andre som skrev et sted her at det var noen hakk/hull som manglet på de gamle stolene, men at det gikk an å tilpasse.. dere får høre i butikken :-)

Mener det står at det kan brukes på stoler fra 2003 men ikke de som er eldre enn det:) men skal ikke si det HELT sikkert;)

De kan brukes på de gamle stolene, men man får ikke klipset det fast på ryggbøylen. Men det henger akkurat like godt på. Går Ann å få det skikkelig fast med litt jobb ;)

Newborn Seat er en god investering. Brukte det i 6 mnd med storebror!

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi har kjøpt stokke steps med alt tilbehør. Alt er så enkelt med den stolen☺️☺️

Har en til storebror også, kjempe fornøyd.

Jeg kommer til å kjøpe stokke tripptrapp stol etterhvert, men ikle fra starten av siden vi ikke skal bruke newborn seat :-) tenker at vi bare bruker vippestolen fra starten av :-)

Noen som vet om det er mulig å feste newborn seat på de eldre modellene av tripp trappen? Svigers har en stående og mannen syns vi skal bruke den. Jeg har lyst på ny siden det er praktisk at svigers har en stol som lille kan bruke når vi spiser der :) alle jeg har snakket med som har newborn seat anbefaler det!
La den gamle stå hos svigers! Her har begge besteforeldrene barnestol som vi bruker når vi er der, og det er uunnværlig! Og så har du en god grunn til å kjøpe ny ;) Hos mine foreldre sitter storesøster på min gamle tripp trapp.

Back
Topp