Stokke badebalje

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Jeg har denne og "sittedelen". Er det flere som syntes sittedelen er håpløs? Vinkelen er jo helt feil og rompa sklir jo ut hele tiden.

Skikkelig irriterende :p
 
Ja, må holde ungen..
 
Jeg har denne og "sittedelen". Er det flere som syntes sittedelen er håpløs? Vinkelen er jo helt feil og rompa sklir jo ut hele tiden.

Skikkelig irriterende :p

Jeg syns den var håpløs i starten, men nå ELSKER jeg den.
Lillegutt har passert 4 mnd og kan nå sitte "alene" i den uten at jeg må holde. Det gjør underverker for ryggen min :)
Han sklir ikke ned, må bare passe på at det er passelig med vann:)
 
Jeg syns den var håpløs i starten, men nå ELSKER jeg den.
Lillegutt har passert 4 mnd og kan nå sitte "alene" i den uten at jeg må holde. Det gjør underverker for ryggen min :)
Han sklir ikke ned, må bare passe på at det er passelig med vann:)
Jenta vår sitter også fint alene i den. Stumpen helt ytterst på kanten, men tipper aldri over kanten selv om hun spreller med hele kroppen. Eneste jeg ikke liker med sittedelen er at jeg aldri får tatt den av uten at det er igjen litt vann i setet.
 
Har den ikke selv men kan det hjelpe å legge en klut under de så de ikke sklir utav?

badet mini i balje i dag, det er ikke behagelig for meg:p han har heldigvis vært ok med å dusje en stund. ikke glad i vann for tiden.
 
Jeg har denne og "sittedelen". Er det flere som syntes sittedelen er håpløs? Vinkelen er jo helt feil og rompa sklir jo ut hele tiden.

Skikkelig irriterende :p
Synes den har værtmegadritt. Men ser flere har fått den til å funke når de har blitt gamlere.. Kanskje jeg skal prøve igjen?
 
Back
Topp