stoffskifte prøver

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
hei :) jeg har tatt stoffskifte prøver jeg har ganske mange symptomer på høyt stoffskifte. har fått svarene i posten. men er jo ingen . er det noen som har peiling på hva ting skal ligge på når man har høyt stoffskifte?

legen mente de var fine, men har vært hos en annen lege og tatt nye i og med at jeg har en del symptomer og venter nå svar på de nye prøvene.
 
siden er ennå under utvikling.. men man kan jo joine allikevel :)

Er det lov å spørre hva slags symptomer du har? Jeg hadde høyt stoffskifte etter graviditeten, men det vistes tydelig på prøvene.
 
Hmmm...blei noe litt annet når jeg siterte deg ;)
 
Hmmm...blei noe litt annet når jeg siterte deg ;)
hehe :) symptomene jeg har er skjelving på hendene . vekttap enda jeg spiser som en hest :p muskelsmerter ,menstruasjonsforstyrrelser og hjertebank
 
hehe :) symptomene jeg har er skjelving på hendene . vekttap enda jeg spiser som en hest :p muskelsmerter ,menstruasjonsforstyrrelser og hjertebank

Høres nesten ut som meg, bare jeg aldri gikk med i vekt.. Hadde muskelkramper og masse hjertebank..skikkelig guffent. Men verdiene mine var ikke veldig høye altså..lå bare litt over normalen. De har tatt både tsh, t3 og t4?
 
de prøvene jeg tok sist lå t3 på 5
t4 på 16
tsh på 2.6
 
Ja men legen jeg har tatt nye prøver hos mente det kunne være begynnelsen på det pga symptomene. Ikke på de prøvene jeg sitter med nå så har de ikke sjekket dette

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Ja men legen jeg har tatt nye prøver hos mente det kunne være begynnelsen på det pga symptomene. Ikke på de prøvene jeg sitter med nå så har de ikke sjekket dette

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Ja, mitt føyk opp og ned som en jojo og de sleit med å få målt akkurat i det målene nådde toppen :p
 
Såpass ja uff :p får se hva de nye prøvene viser slitsomt å gå sånn i hvertfall hehe. Og vekta skulle liksom ha gått opp ikke ned :)

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Høres ut som meg. Jeg har også tenkt tanken, men alle prøvene er fine. Må vel videre til utredning snart.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Høres ut som meg. Jeg har også tenkt tanken, men alle prøvene er fine. Må vel videre til utredning snart.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja kan være lurt det :) om man har symptomer.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
har dem tatt TRAS på deg? den som viser om sykdommen er aktiv.

jeg hade så høyt stoffskifte at jeg hadde en halvtime fra fastlegen å komme meg på sykheuset å bli innlagt.
nå husker jeg ikke verdiene i skrivende stund. og siden 09 har jeg sjekket stoffskifte ofte.
men jeg hadde ikke så mye symptomer før jeg leste om det etter je ble lagt inn. da så jeg alle symptomene.

Men slo du ikke ut på de andre prøvene da?
 
Nå får jeg svar på de nye prøvene i dag

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Je tok prøvene en gang og ble lagt inn da resultatene kom. Var ikke misstanke om stoffskifte problem på mæ. De prøvene ble tatt i forbinnelse med habituell abort.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men slo du ut på andre stoffskifteprøver eller tok du bare tras?
 
Back
Topp