Stjernetegn :)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva stjernetegn er du, og stemmer det?

Eg er krepsen, stemmer ganske godt... Men eg er ikkje sjenert :p

Jeg er væren, og det kan vel stemme godt på noen punkter. Jeg er veeeldig utålmodig og har til tider et kraftig temperament :p Regner med det kommer til å gå hett for seg når snuppa (som er løve) kommer i tenårene ;) Godt mannen er vekt, så kan han skape litt balanse i heimen ;)

jeg er kreps, typen er vannmann og siri er løve

Jeg er løve og det stemmer ganske godt. ;)

Jeg er vekt, men om jeg stemmer eller ikke det aner jeg ikke :p
Er veldig lite opptatt av dette med stjernetegn egentlig, hvorfor vet jeg ikke :p

Hvordan er det meningen at jeg som vekt skal være da?

der ser du :) Horoskop er ikkje tull! :p

Neida, det har jeg egentlig aldri tenkt heller ;) Har bare aldri satt meg inn i det, og derfor ikke vært så opptatt av det

Jeg er skytten, samboer er væren og mini er løven :)
Stemmer ganske godt på meg iallefall.

Jeg er en tvers igjennom Jomfru :) Løvebabyen min skinner igjennom allerede, så vi skal nok få litt å stri med etter hvert ;) Hehe. Pappaen min er også løve, og vi hadde mer enn én krangel i tenårene mine ;)

Min kjære er en typisk tvilling ;)

Tvillinga er ikkje så verst ;) Ei venninne meiner eg har fått litt av tvillingen, fordi eg hadde termin då :P haha:P

Jeg var veldig løvete som barn ;)

hohoho:D Det kan bli spennande ;D ...Hos oss også for den del :P Løver er jo så egoistiske og stae!!! :p :p :p

hohoho:D Det kan bli spennande ;D ...Hos oss også for den del :P Løver er jo så egoistiske og stae!!! :p :p :p
Frekka. :p

Storebror er jomfru da. Og han er veldig dårlig på å ta kritikk mens jeg er veldig ærlig ig sier ting som de er. Der du og din far kræsjet mrria? ;)

Det er DERFOR eg blir så hissig av hoppedisser:D eg er opptatt av å ta meg av hus og heim og familieliv, og forventer at alle andre gjer det samme: :P http://web.akasha.no/stjernetegn/krepsen.html

Skallet er forresten ikke det vanskeligste med Krepsen. Dette er mennesker som er tendensiøse og som vet hva de vil. Dersom ikke deres veldokumenterte godhet og generøsitet strekker til ,går de ikke av banen for å benytte seg av manipulerende metoder og spille på følelsene dine for alt det er verdt. Hjelper heller ikke det, vil de trekke seg tilbake til skallet sitt og sture. Eller så finner de frem årsaken til problemene og slår til der, for Krepser kan være ganske hevngjerrige. Det vil si, alle Krepser med respekt for seg selv vil si at de bare er ute etter å beskytte hjem og familie, et høyst nobelt mål.

*knegg*

Back
Topp