Stjerneskudd

tamlin77

Glad i forumet
Kjøper dere stjerneskudd til barna?

Vi skal ikke ha stjerneskudd, har en datter på 3år. Og det er 16 års grense på det, og ikke uten grunn. Men mange rundt oss mener vi er sære. Og ikke har vi raketter heller pga av dyra,

Vi kjøpte stjerneskudd til dattera vår i fjor,da var hun 3. I år har vi også kjøpt og vi måtte ut og prøve de allerede i kveld. Hun syns det var kjempestas å holde de og jeg kan ikke se hva som er så farlig med dette så lenge barnet står rolig og vi voksne passer på. Hun hadde også vernebriller på,som hun fikk av selgeren.
Så ja, jeg mener dere er sære.......men meg om det. Folk får gjøre det de mener er best for deres del.

Jepp, det må vi ha;) Storebror på 10år ønsker det:)

Ja, gutten her på straks to år skal i alle fall få se på dem. Hva er galt med det? Får nok prøve å holde også hvis han forstår at han må holde den ut fra kroppen og ikke veive så mye med den, kommer da til å passe godt på.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja, de får holde mens en voksen passer på. Har på briller og ikke brannfarlige klær. Bruker tykke ullklær.

Her skal ikke barna holde de nei! Setter de i noe eller holder selv..Peppes bruker stjerneskudd i bursdagsisen sin..4 åringen min tok på den og brant tommelen sin så ho er nok redd også :(

Vi har kjøpt men min treåring får ikke holde:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Vi kjøper, men barnet får ikke holde riktig enda :)

Nei her kjøper vi ikke..

Det har nå blitt 12 års grense på stjerneskudd:)
Og ja, vi kjøper...han på 5,5 år får holde, de andre må se på:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

3 åringen min ville jeg ikke ha gitt stjerneskudd! Han er alt for vimsete! :p Lillebroren min fikk stjerneskudd ett år, tror han var rudt 5 år . Han veiva slik med det, og klarte og treffe mamman min i øye... så nei vi ser på raketter og lignene fra stuevindu! Er livredd for at det kan komme til og treffe noen av oss. :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp