Stjernekikker

Visste på forhånd at han lå slik til i magen at han ville bli stjernekikker.
Dermed ville ikke JM ta vannet, så han hadde en mulighet til og snu seg i fostersekken.
Han snudde seg, men på vei lenger ned i bekkenet snudde han seg tilbake og kom ut som stjernekikker

Visste på forhånd at han lå slik til i magen at han ville bli stjernekikker.
Dermed ville ikke JM ta vannet, så han hadde en mulighet til og snu seg i fostersekken.
Han snudde seg, men på vei lenger ned i bekkenet snudde han seg tilbake og kom ut som stjernekikker
Hvordan visste du at måten han lå på i magen gjorde at han ville komme ut som stjernekikker?

Hvordan visste du at måten han lå på i magen gjorde at han ville komme ut som stjernekikker?
Vi så på (og kjente utenpå magen) på UL at fosteret lå med ryggen mot motsatt side av det som er normalt (altså hvilken side av min mage fosterets rygg lener seg mot), ligger fosteret til sen siden vil det ikke rotere nok på vei ned slik at det ender med ryggen mot min rygg/rompe, å ikke magen mot mors rygg/rompe som er vanlig.
Men i sjeldne tilfeller roterer de nok da :-)

Det var det jordmor/gynekolog sa de siste ukene i svangerskapet.

Står litt om det her og :-)

http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Babyens-leie-avgjorende-for-fodselen/

Takk :) Mi ligger med ryggen mot høyre side, noe som jeg har hørt kan risikere i stjernekikker. Ettersom de roterer lettere når de ligger med ryggen mot venstre side :) Men nå får vi se da. En uke til termin :)

Back
Topp