• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Stjernedrysskalenderen :-)

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Noen som vet hvor man kan kjøpe den?:)

Hva er det? :)

Apper <3

Skjønner, jeg måtte bare finne ut hva det var. laughing7

Ja det er den:) men håpet på å slippe party:p prøve å få lille frøkena mi bleiefri:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg også prøver å få lille frøkna bleiefri. Men er vanskeligere enn jeg hadde trudd ;) vi har prøvd klistremerke belønning. Funka fint i begynnelsen, men nå er det ikke så gøy lengre. Kanskje denne kalenderen kunne vært noe.

Barna blir bleiefri når de selv er modne for d. Stresser man de, eller begynner uten av de selv er motivert går d dårlig og kan ødelegge mer enn d hjelper..

Hva med å kjøpe et fint pappark og la hun selv velge klistremerker? Tegn opp et rutenett og ta-da! :)

-Appen

Er du sikker på om hun er klar for å bli bleiefri da? Jobber i barnehage og ser der foreldre stresser så tar det lengre tid. De barna som slutter når de er klare har så å si aldri uhell.

For min del så har frøkna sjøl sagt hun vil gå med truse, hun vil selv tisse på do og potte. Men bæsjing er hun veldig bestemt på enda at hun vil gjøre i bleien. Og jeg presser henne ikke der, eller på noen annen måte. Det går vel fremover i det tempoet som hun selv føler er greit :) Noen ganger er det liksom bare lettere å gjøre fra seg i bleien i stedet for å gå opp på do ;)

Er du sikker på om hun er klar for å bli bleiefri da? Jobber i barnehage og ser der foreldre stresser så tar det lengre tid. De barna som slutter når de er klare har så å si aldri uhell.

Sant det, men jeg ser også barn som er mer bedagelig anlagt og som synes det er greit å slippe å gå på do :p så kommer vel an på :) men er enig i at flere stresser unødig tidlig :)

-Appen

Sabeltann kom med en gullmynt hver gang han gikk på do! Og når han gjorde nr to fikk han to.

Vi har vært frem og tilbake med bleie, men nå har han vært uten lenge. Null stress og jeg har latt han styre mest over det selv egentlig! :)

Back
Topp