Stjeling

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Hvis du hadde sittet på ett utested og kost deg med en rullekebab... Og din venninne hadde kommet og knabbet deg fra deg, og begynt å spise den...
Hva hadde du ment, tenkt og følt ang dette?

Må si at dette skjedde meg på by'n inatt [8|]

Aner ikke da dette hadde aldri skjedd, siden vi spør hverandre om å få smake evt. [;)]

Da kunne ho fint fått lov å kjøpe en ny til meg. Er vel ikke normalt å bare forsyne seg med maten til andre sånn helt videre..

Hadde bedt henne skaffe seg sin egen.
Frekt og bare komme og gjøre slikt.

Hadde hun spurt om å smake først så hadde det vært en annen sak, men å bare gå å ta er mangel på folkeskikk

ORIGINAL: lmk88

Ho slang seg over den og spiste den opp [8|]

Sa du ingenting da? Eg hadde bedt ho kjøpe ny te meg, eller tatt den tilbake.

Høres ut som en "fyllete" ting å gjøre [8D]
Vet ikke hvordan jeg hadde reagert jeg, kommer helt ann på situasjonen, men hadde nok ikke tatt det så tungt.

Du verden[8|]

ORIGINAL: eplemos

Jeg prøvde å ta den tilbake, men da stakk ho av med den.. Jeg satt der som ett spørsmålstegn.. Trodde ikke folk gjorde slikt[8|]

ORIGINAL: eplemos

Jeg prøvde å ta den tilbake, men da stakk ho av med den.. Jeg satt der som ett spørsmålstegn.. Trodde ikke folk gjorde slikt[8|]

Da hadde eg løpt etter. Holdt henne fast i jakken å bedd ho gi meg penger for den. Iallefall om eg var litt full selv.

hadde flira, for om min venninde hadde gjort noe sånt,
måtte hun ha vært kanon drita[:D]

ORIGINAL: munter

hadde flira, for om min venninde hadde gjort noe sånt,
måtte hun ha vært kanon drita[:D]

Det værste var at ho var edru..

Kom på noe mer.. Idet ho slang seg over den, så skrek ho at ho faktisk skal holde tale i bryllupet mitt.. Ho er per dags dato min forlover.. Akkurat som at jeg må "betale" ho [8|]

For en drøy vennine du har [8|]

Håhåhåhå - jeg som ELSKER rullekebab , spesieeelt etter en kveld på byen når man er suuulten - hadde KLIKKET! [8D] hahahha, men jeg eelsker mat da, som typisk joey i friends, "joey doesnt share food"!!
hahaha [8D] Neida, hadde vel blitt litt små muggen, å sagt hun skulle kjøpt ny [8D]

hadde latt henne gnafle litt og bedt henne om å få den tilbake igjen. om hun ikke ville det hadde jeg kjøpt en ny og ansett det som at jeg spanderte en på henne.

på ungdomsskolen husker jeg vi pleide bare å si takk og rappe brusflasken fra hverandre for å ta et par slurker om vi hadde lyst på. gjør meg ingenting å dele med gode venninner så lenge det er gjensidig.

Kom på noe mer.. Idet ho slang seg over den, så skrek ho at ho faktisk skal holde tale i bryllupet mitt.. Ho er per dags dato min forlover.. Akkurat som at jeg må "betale" ho [8|]

for en barnslig venninne du har....

Hadde spurt hva som feilte henne, og sagt at jeg skulle ha penger til en ny, mulig bedt henne gå for å kjøpe den og..

Men om jeg hadde sett hånden til en venninne nærme seg min mat, så hadde jeg tatt tak i hånden hennes og bedt henne holde seg unna min mat!

Haha, hadde bedt henne kjøpe en ny.
Makan til frekkhet da[:-]

Back
Topp