Stive nippels

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Bare jeg som har det for tiden? :p øm er de også

Ikke noe mer eller mindre stive enn vanlig, men ømme? Ja noe så innmari også!!
Skikkelig plagsomt, spesielt når vesla skal prøve å snike til seg litt pupper innimellom. Auauau!

Mine er egentlig ikke så utrolig ømme. Bare føles litt tunge, de har blitt litt større iallfall. Burde jeg nesten vært bekymret? Har egentlig ikke så mange graviditetssymptomer utenom litt slapp på etter middag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

En av de første tegnene for meg det... og har ikke akkurat gått over nei, superømme pupper og niplene er helt off limits for sambo

Mine er egentlig ikke så utrolig ømme. Bare føles litt tunge, de har blitt litt større iallfall. Burde jeg nesten vært bekymret? Har egentlig ikke så mange graviditetssymptomer utenom litt slapp på etter middag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Normalt at de blir større :) tror ikke du trenger å bekymre deg

Å ja, det er helt det samme her! Brystene føles større og tyngre og brystvortene er superømme og veldig ofte stive! Gjør rett og slett vondt, og mannen har bare å holde seg unna! ;)

Samme her, stive, ømme og har blitt betydelig større!! Og jeg har størrelse E fra før av så lurer på hvordan dette skal ende :P

Mine er stortsett stive, men er akkurat som de er klare for å amme for hvis de er myke å man kommer borti de så blir de stive fortere enn fy :p

<3 venter en vinterbebi <3

Her også! Også har de blitt mye større, og mørkere!! :P

Stive og ømme;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Kjøpt amme bh jeg altså! Er jo så ømme atte fy!

<3 venter en vinterbebi <3

Back
Topp