Stive legger

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Når jeg våkner om morningen er leggene/ anklenemine skam stive, sånn at de gjør vondt å tråkke på..
Er også veldi trøtt og sliten for tia. Vêt ikke om de har no sammenheng men noen so har vore borti lignende?
Mangel på noe som trengs tilskudd av noe feks

Har forsøkt begge deler og Er bra i noen timer men når eg legger meg og våkner igjen så er det likt

Sånn hadde jeg det når jeg var gravid med lillegutt... Husker jeg var så fortvilet for jeg kunne ikke strekke meg ordentlig ut de siste fem mnd i svangerskapet, for hvis jeg bare så mye som prøvde å strekke på meg, så fikk jeg skikkelig krampe og vondt i leggene :(

Et tips. Stå m tærne ytterst på et trappetrinn og hev deg først opp på tærne, så senker du hælene nedenfor trinnet t du kjenn det strekk godt i bakleggen. Hold i 10-20 sek. Gjenta dette ca 10-15 ganger. Det strekker ut leggmusklene og styrker de.

Kanskje du har hatt leggkrampe mens du har sovet? Leggkrampe gir ofte ømme og stive legger.
Det samme tenkte jeg! Hadde mye kramper i leggene da jeg var gravid, våknet ikke av de om natten, men merket de pga de stivheten. Prøv Sofie over her sitt tips.. mener ellers at man kunne ta ett eller annet tilskudd for å bli bedre? Husker selvfølgelig ikke hvilket, siden jeg aldri tok der selv :/

Back
Topp