Stive ledd

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Ut av det blå opplevde jeg en morgen at fingrene og knærne mine var helt stive og vonde å bøye. Nå har det vart i noen uker, og det varierer hvor plagsomt det er. Gir seg kort etter at jeg står opp og beveger meg. Men veldig ubehagelig når jeg f.eks skal ta opp lille for å amme etc.

Har lest at noen opplever dette i forbindelse med amming. Noen her med samme opplevelse/erfaring?

Skal ta en tur til legen, men vil gjerne høre med andre også.
 
Ja jeg har det sånn. Hadde det etter nummer to også. Jeg trodde j hadde fått leddgikt så jeg gikk til lege og fikk sjekket! Men så etter en stund gikk det over. Nå har jeg fått det igjen. Kan ikke sitte på kne for da kommer j meg nesten ikke opp igjen..
 
Beina på bordet en stund så får jeg nesten ikke bøyd knærne igjen. Amming tærer, man mister all smøring. Blir bedre etter ammeslutt. :)
 
Ååååå!! Visste eg ikkje, sånn har eg da og.. Har vore te utredning for leddgikt... De konkluderte med begynnende psoriasis leddgikt, men kunne ikkje stadfeste det heilt.. Kanskje eg blir bedre etter denne amminga.. Starta nemlig etter eg fekk nr4.
 
Det er visst noe som heter ammereumatisme, kanskje det er det dere har fått. Forsvinner igjen når man er ferdig å amme
 
Ut av det blå opplevde jeg en morgen at fingrene og knærne mine var helt stive og vonde å bøye. Nå har det vart i noen uker, og det varierer hvor plagsomt det er. Gir seg kort etter at jeg står opp og beveger meg. Men veldig ubehagelig når jeg f.eks skal ta opp lille for å amme etc.

Har lest at noen opplever dette i forbindelse med amming. Noen her med samme opplevelse/erfaring?

Skal ta en tur til legen, men vil gjerne høre med andre også.
Vad sa legen?
 
Ble beroliget av at andre også hadde det sånn, så har ikke vært enda! Har time til uka, så får høre da.
Ok. Jag har det fortfarande i fingrar och knän..så jobbigt på morgon , är så stiv då . Intressant och se vad din lege säger
 
Back
Topp