Stiv og støl i magen..

MarteK

Prøverørsgravid og lykkelig❤️
Er det andre som plutselig har blitt stiv og støl i magemusklene? Klarte ikke løfte beina for å ha på meg sokker i dag tidlig for jeg var så støl å øm i magen.. Kjennes ut som jeg har tatt situps hele natten :p Regner med det er på grunn av at musklene blir strekt?! Flere som har opplevd dette? Er 23 uker på vei :)
 
Har opplevd det, virker som Miraklet bruker natta til å trampe rundt på musklene :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har merket at det enkelte morgener er tyngre å bøye seg for å ta på sokker ja. Vil nok tro at det er muskler som blir tøyd og strekt litt slik at det kjennes ut som de er støle :)
 
Forrige uke hadde jeg noen helt vanvittige smerter i mageregionen og Lille som sparker relativt hardt har truffet akkurat på de rette plassene i mine stakkars muskler som nå tydelig har delt og forskjøvet seg.
Kjempevondt og jeg var konstant støl
 
Unner dere ikke å være støle altså, men godt å høre at det er flere ;-) Da regner jeg med det er normalt :)
 
jeg har samme :(
 
Jeg opplever også dette spesielt på morgenen :) er i uke 25 såegner med magen presser på magemusklene nå :)
 
Hvis jeg går/står mer enn 1 time, da kjenner jeg det skikkelig i magemusklene. I forrige svangerskap jeg hadde veldig vondt i musklene fra uke ca 28. Det var så vondt, at jeg gråt ofte :( :( :(
 
Samme her føler meg helt stiv og rar nederst og på sidene...! Merkelig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp