Stipend

Lucas~sin~mamma

Elsker forumet
Noen som vet om hvor mye man han ta opp i studielån når man bare går som deltidsstudent ?? eller kan man ta opp studielån i det heletatt ???

TRENGER SVAR FORT!!!!!!!! skjønner ikke noe av lånekassen sine sider! [8|]

Hei. Jeg vet ikke hvor mye du får i lån og stipend. Men på søknaden på nette kommer det et punkt etter du har fylt ut hvor du tar utdanningen din om det er deltid du tar. Der må du krysse av.....

Du kan gå inn på lånekassen sin hovedside og bruke støttekalkulatoren under verktøy og kalkulator på høyre siden ca midt på siden,da finner du ut hvor mye du kan få i støtte.

Håper dette hjelper deg

ORIGINAL: kri87

Hei. Jeg vet ikke hvor mye du får i lån og stipend. Men på søknaden på nette kommer det et punkt etter du har fylt ut hvor du tar utdanningen din om det er deltid du tar. Der må du krysse av.....

Du kan gå inn på lånekassen sin hovedside og bruke støttekalkulatoren under verktøy og kalkulator på høyre siden ca midt på siden,da finner du ut hvor mye du kan få i støtte.

Håper dette hjelper deg

Har prøvd den kalkulatoren, men finner ikke noe om deltid der ?
Pluss at det heller ikke står noe om lån ..

ORIGINAL: Lucas~sin~mamma

Opp!

Opp!

INGEN ?? 

ORIGINAL: KrepsenPrøver

Dytter for deg :D

Takk [:D]

Ring de å hør. eg vett at du kan ta både studielån å få stipend på deltid studie=) Lykke te

ORIGINAL: Junemamma

Ring de å hør. eg vett at du kan ta både studielån å få stipend på deltid studie=) Lykke te

Takk [:D] Men er det ikke en viss grense når det er i videregående opplæring ?

Back
Topp