Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april. Er i dag 36+3 og blir kjempe stinn etter 2 knekkebrød..:-/ og det er først etter jeg kom i uke 36 den veldige stinn heten har kommet. Føles som jeg skulle spist julemiddag 3 ganger på rappen. Er vel et tegn på at det begynner å bli liten plass der inne
Veldig flott Hehe men det kommer noe bra ut av det til slutt!Uhh såpass ja... Høres flott ut
ÅåhSniker fra april. Er i dag 36+3 og blir kjempe stinn etter 2 knekkebrød..:-/ og det er først etter jeg kom i uke 36 den veldige stinn heten har kommet. Føles som jeg skulle spist julemiddag 3 ganger på rappen. Er vel et tegn på at det begynner å bli liten plass der inne
Veldig flott Hehe men det kommer noe bra ut av det til slutt!
Uff, ikke si det da Spørs om jeg kommer til å gå ned gravidkiloene mine før jeg i det hele tatt har født om det skal fortsette slik! Heldigvis har jeg spart opp en del av de Prøver å spise mange små måltider, men det blir liksom aldri nok. Veldig rart å føle at jeg har spist DET store måltidet og likevel være skrubb sulten fordi jeg faktisk bare har spist et mellommåltid..Sniker fra april. Er i dag 36+3 og blir kjempe stinn etter 2 knekkebrød..:-/ og det er først etter jeg kom i uke 36 den veldige stinn heten har kommet. Føles som jeg skulle spist julemiddag 3 ganger på rappen. Er vel et tegn på at det begynner å bli liten plass der inne