Stinn!

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Føler meg så vanvittig stinn! Kjenner ut som en kynner som ikke slipper taket. Holdt på i hele kveld. Er slitsomt.

Det hørtes ikke særlig deilig ut :/ kanskje kroppen din forbereder seg og deg på fødsel..

Huff, sånn er det her også på kveldene. Jeg synes det er sånn hver kveld nå, jeg. Ungen presser og beveger seg i ett kjør og jeg føler innvollene blir presset i alle retninger. Kjenner det liksom helt opp mot strupen. Ingen ligge eller sittestilling på sofaen er behagelig. Mulig det hjelper litt når magen begynner å synke litt?

Vet ikke helt om det er det samme, men.. sånn har jeg følt meg noen dager nå også! Helt forferdelig! Orker nesten ikke mat..spiser jeg litt for mye er jeg ødelagt resten av dagen.. klarer nesten ikke sitte å spise for magen er så stinn og det kjennes ut som at lungene har altfor liten plass! blir også veldig uvel av å stå for lenge.. prikker foran øynene og blir svimmel..ikke vært plaget med dette før de siste dagene. . Akkurat som om kroppen brygger på noe..Veldig slitsomt..

Ja, og noen ganger må jeg liksom trekke luft dobbelt (lungene) fordi babyen sparker opp mot mellomgulv og lunger. He He. Nå begynner vi å bli stooore tydeligvis.

Signerer! Noen dager er det bare helt håpløst! Urettferdig å være sulten, men ikke kunne spise noe fordi magen føles som den skal sprenge. Konstant ubehag som bare topper seg når lille prøver å utvide huset sitt (sånn føles det hvertfall:p)

Sniker fra april. Er i dag 36+3 og blir kjempe stinn etter 2 knekkebrød..:-/ og det er først etter jeg kom i uke 36 den veldige stinn heten har kommet. Føles som jeg skulle spist julemiddag 3 ganger på rappen. Er vel et tegn på at det begynner å bli liten plass der inne:)

Sniker fra april. Er i dag 36+3 og blir kjempe stinn etter 2 knekkebrød..:-/ og det er først etter jeg kom i uke 36 den veldige stinn heten har kommet. Føles som jeg skulle spist julemiddag 3 ganger på rappen. Er vel et tegn på at det begynner å bli liten plass der inne:)

Uhh såpass ja... Høres flott ut :-P

Ååh :(
Nå hadde jeg begynt å glede meg til den uka sier vel litt om håpet på en standard mal.. til tross for "alt er normalt" frasen men men! Med en stinn mage som ikke vil spise og en hals som brenner er det bare å psyke seg opp til fødsel.. 7 uker igjen ca ;)

Uff, ikke si det da :p Spørs om jeg kommer til å gå ned gravidkiloene mine før jeg i det hele tatt har født om det skal fortsette slik! Heldigvis har jeg spart opp en del av de :D Prøver å spise mange små måltider, men det blir liksom aldri nok. Veldig rart å føle at jeg har spist DET store måltidet og likevel være skrubb sulten fordi jeg faktisk bare har spist et mellommåltid..

Back
Topp