Stinn i magen

Mollyver

Betatt av forumet
I løpet av natta (kjennes det ut som) så har magen min blitt så sinnsykt stinn og oppblåst. Ser ut som en ballong! Det er noen stikkende smerter nederst i magen, og helt vanvittig stinn! Kjennes ut som jeg har gått opp 5 kg over natta! Noen andre som har opplevd dette?
 
Ja, har opplevd det. Vet ikke hva det var. Om jeg var hard i magen, mye luft... men det gikk over etter noen dager :):Heartred
 
Jeg opplever det der med jevne mellomrom. Er veldig oppblåst og forstoppa. Kjipe greier, men har lest at det skal være vanlig..? Prøver å få i meg mer fiber og å bevege mer på meg. Det hjelper littegranne. Kanskje det er noe av det samme?
 
Jepp, jeg har hatt det sånn en stund nå.. Er så oppblåst og føler meg som en gedigen ballong. Føler meg skikkelig gravid, for å si det mildt, og jeg er bare 7+4. Har lest at den økte mengden av progesteron (som man får når man er gravid) gjør deg oppblåst. Det gjør nesten vondt å spise og bli mett fordi jeg føler meg enda mer sprengt da:wtf:
 
Har også hatt det sånn! Det værste begynte allerede i ca uke 5 og varte til uke 8, fikk ikke på dongeribuksene, fikk vondt i huden av at magen ble så oppblåst, vare helt ifra meg! Heldigvis roet det seg litt de siste dagene, men enda godt oppblåst og enda ikke trødd på meg dongeri buksene:hilarious: redd det ikke kommer til og gi seg før magen kommer:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp