Stinn i magen

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg føler meg så mett, og stinn i magen. Føles som jeg sprekker snart. Og når jeg er så stinn synes jeg liksom ikke at jeg kjenner baby like godt. Har jo merket noen små, vage bevegelser, men ikke de harde, tydelige sparkene.
Flere som har det sånn?

Også har jeg plutselig begynt å måtte gå ofte på do. Er nok en som presser mer på blæra ja. Hi hi! ;-)

Ja, følt det sånn de siste dagene.. press i magen og snart ikke mer plass.. kjenner mer press fra baby og ikke spark og som du sier oftere på do...

Kjenner meg absolutt igjen!!:p Kjempehard mage nesten hele tiden og veldig hyppige dobesøk;)
Ja, følt det sånn de siste dagene.. press i magen og snart ikke mer plass.. kjenner mer press fra baby og ikke spark og som du sier oftere på do...
Godt det er flere som har det sånn! :)
For første gang føler jeg meg nesten litt "tung".

Men har dere fortsatt god matlyst, eller spiser dere mindre? Får liksom ikke ned stort jeg nå.

Godt det er flere som har det sånn! :)
For første gang føler jeg meg nesten litt "tung".

Men har dere fortsatt god matlyst, eller spiser dere mindre? Får liksom ikke ned stort jeg nå.
Spiser mindre, men siden jeg hadde veldig stor matlyst fra før, får jeg i meg en normal porsjon.. men kjenner at jeg får sure oppstøt innimellom hvis jeg legger meg ned etter å ha spist.. og kan også få press i brystet og pustevansker om jeg ligger flatt.. skjer bare innimellom da..

Har ikke plass til mat lengre! :p
Spiser lite, men mye oftere. Kan ikke skjønne at jeg skal vokse i flere uker til..

Blæ! Enda værre idag! Tror jeg må kutte ut alt av søtsaker og saltsajer, bare drikke vann og spise lite og lett! Dette er ikke behagelig!

Back
Topp