Stinn i magen...

BabyBaby81

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
Har de siste dagene vært så stinn i magen, at det er utrolig ubehagelig og slitsomt. Blir gal! Skulle tro jeg spiste hele dagen lang :-/ er 9+0 i dag. Er det flere som har det sånn, og som evt har noen tips?? Siste uka har vært utrolig slitsom...- det + kvalme + overtrøtt! "Klikker" litt snart, selvom jeg og er bare glad for at jeg er gravid... Blir bare litt fortvilet noen ganger :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det akkurat på samme måte! Og jeg er 9+0 i morgen ;) Må spise jevnt for at ikke kvalmen skal ta overhånd. Hvis jeg får sovet nok og drukket nok vann hjelper det litt, ellers ha kald og syrlig frukt innen rekkevidde :)

Takk for tips :) Drikker også mye vann, eneste jeg orker å drikke nesten. Føler jeg bare blir full i magen av alt annet. Hjelper dette noe mot stinnhetfølelsen og...? Det som et mest plagsomt nå,og halsbrann har kommet snikende :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe halsbrann her heldigvis ;) Hos meg hjelper det å spise lett mat og prøve å unngå så mye sukker og fett. Ikke lett når det er cheeseburger og smågodt jeg har mest lyst på :( Her er bilde av dagens snacks og hjelper mye bedre :)

Vedlegg

• 1410615395600.jpg
    1410615395600.jpg
    38,3 KB · Visninger: 27
Back
Topp