Stinkbomber!

Alk84

Gift med forumet
Ja det vil jeg kalle det. I dag har jeg hatt så mye luft som skal ut og det er rett og slett stinkbomber. De er så ille at de kunne drept et uskyldig individ hvis det hadde kommet for nærme. Til og med hund gikk å la seg ett annet sted:D ler meg ihjel... Husker jeg var sånn med forrigemann også, så er vel et "godt" tegn :p

Ja det vil jeg kalle det. I dag har jeg hatt så mye luft som skal ut og det er rett og slett stinkbomber. De er så ille at de kunne drept et uskyldig individ hvis det hadde kommet for nærme. Til og med hund gikk å la seg ett annet sted:D ler meg ihjel... Husker jeg var sånn med forrigemann også, så er vel et "godt" tegn :p
Hahahaha! Sånn er det her å! Gjemmer meg under pledd, dann at det ikke skal lukte sånn:p Er værst på kveld/natt her.

Joda samme her -_- ikke arti å jobbe i klesbutikk no :( blev mange turer på lager idag for å si det sån. ;)

Huff. Har unngått det selv men ei i familien hun hadde mye luft og de var virkelig stinkbomber! De var virkelig så ille at hun begynte å gå ut for å få ut luften :o

Jeg har det sånn også :D
Jeg har mest luft på kvelden :p
Så sambo får gjennomgå om kvelden...

Back
Topp