Stingene

Begynte å løsne etter ca ei veke. Er 13 dager siden fødsel no og kan ikkje kjenne at det er nåken igjen. (Trur berre eg hadde 3-5 sting)
 
Er på dag 17 etter fødsel og mitt ene sting sitter fremdeles
 
Jeg fikk 3 sting. Det første datt ut etter bare 4 dager, tror nok ikke det var grodd da, kjennes hvertfall ikke sånn nå :( det siste datt ut etter 14 dager, aner ikke når det imellom datt ut!
 
Aner ikke hvor mye eg sydde eller om stingene forsvunne :eek: dei sa aldri til meg hvor mye sting eg fekk
 
Fikk 3 sting. Det ene datt ut etter 2 uker ca. Da svei det som tusan når jeg tissa et par dager etterpå.
Har fortsatt ett som jeg kan se, lille er 3 uker og 4 dager nå.
 
Sydde 5 sting, men har ikke kjent noe til dem i det hele tatt denne gangen :) Aner ikke når de forsvant, men er en stund siden jeg kjente etter og det ikke var noe det.. Nå er det 5 uker siden fødsel!
 
Var på sykehuse med lillemann idag for å sjekke hørselen, som forøvrig var bra ;) gikk da opp på føden for å få de til å sjekke stinga, å da fjerna de dem :)
 
Vet ikke hvor mange sting jeg fikk, men hadde bare en fortil rift. Sjekket ikke før 9 dager etter fødsel, og da var det ingen sting der.
 
Troooor jeg har et sting igjen, 5 uker siden fødsel. Fikk mange sting, usikker på hvor mange..
 
Back
Topp